2007-04-11

Emma


.
Utána még kereskedtem egy szépen felépített akciósat, meg egy csúnya, hirtelen ötlettől vezéreltet. Előbbi nyerő lett, utóbbi egyre vesztőbb. Így van ez rendjén. Megérdemlem. Egyszer úgyis megtanulom tiszetelni a saját nehezen kidolgozott szabályaimat (jelenleg nincs is sok), és végleg leszokom a hirtelen, elképzelés nélküli hadonászásokról. Majd az a 20 év a bányában, amit a következő alaptőkémhez végig kell csinálnom. Az majd segít.
.
Most akkor egyiket se részletezem inkább, pedig az első nagyon szép volt. Mostanra a második is nyerőbe került, de szerencsejátékkal bárki tud nyerni, abban mi az érdekes? Büntiből nem mesélhetem el az elsőt se. Majd magamba szállok, és megtanulom a pénz értékét, büdös kölke.
.
Dékáni különengedéllyel mégis leírhattam, mi történt ma, egyrészt hogy megküzdjek a démonaimmal, másrészt hogy azért az érdemeim se vesszenek kárba, lássam azt is, ami jó volt, hogy inkább szokjam azt, mint a hülyeség gondolatát. Az egyetlen feltétel az volt, hogy a dékán ne értse meg, ezért virágnyelven feliratoztam, bocsesz. Eleinte mókás volt, aztán rájöttem hogy iszonyú fárasztó, de még mindig jobb, mint kaszinózni a tőzsdén. Az komolyan mondom, a világ vége. Ha jobb vakon, mint gondolkodva, azzal deklarálom, hogy béna vagyok. Ez rendben is van, de akkor pakoljak és vége. Ugye nem ezt akarom?! Figyeljek rám, mert csak egyszer mondom el!

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szelek Öregapja,
azt tudod-e, hogy itt miért csinálsz több szabályszegő trade-et, mint a részvényeknél? Ott nagyon következetes voltál egy idő után. A tesztidőszak velejárója, vagy elragad a giganyerő ígérete, vagy az éles kereskedés megvonása és a szigorú papírtrading váltja ki?
BTW: a jóképű swing-setupokat a FUEL kivételével teljesen hanyagolod?

Szélanyó írta...

Szabályszegés okai: nincsenek eléggé kőbe vésve a szabályok, mivel rugalmasabban kell alkalmazkodnom néhány eszközhöz, illetve kivárni. Rv-eknél ezt kereséssel hidaltam át, olyat kerestem, amilyet látni akartam. Másik ok: nem szoktam még meg, hogy az 1perces chart nem azt jelenti, hogy mindent egyből nyomni kell, gondolkodás nélkül. Tehát túl izgága vagyok, fegyelmezetlen. Szoknom kell. Meg a kockázatot is.

Tesztidőszak miatt valóban túl nagy elvárásokkal estem neki az igazinak, így csalódnom kellett, ami egy érzelem.:)

Részvények egy idő után már nem érdekeltek, azért ment jól. Már automatikusan nyomtam. Csak ott meg a napi 1x hozzányúlás miatt nem csak az éjszakai gapeket vállaltam be, hanem minden napi mozgás gap volt, tehát csak gapekkel dolgoztam. Ez benne volt a rendszerben. Az viszont nem, hogy egyszerre 11-en beszakadnak a piac rossz napja miatt. Ilyen persze ritkán van, de nem vagyok nyugodt, bármikor megismétlődhet mostanában. Medvepiacra nincs stratégiám ráadásul, miközben úgy néz ki, egy medvepiac első korrekciójában ülünk.

Névtelen írta...

Higgadt, józan. :)

Névtelen írta...

Anyó,
Egyébként az INXS egy ausztrál rockbanda neve, a kilencvenes években nagyon híresek voltak. A sztori akkor ért véget, amikor az énekest egy szállodai ajtón lógva találták meg. Ajánlom a zenéjüket, szeretnéd. De hát az olyan fiatalok, mint te, nem ismerhetik :))))

Szélanyó írta...

Négyes alá. A Kylie-nugátos szálat kihagytad a történetből. Gondolod, van valaki a planétán, aki nem ismeri őket?:) Top 20-ben benn vannak nálam is.

Névtelen írta...

Szóval te meg képes vagy itten beetetni??? De legalább ismered őket, helyes :)
Kylie-nugátos szálat nem ismerem, mesélj!

Névtelen írta...

De most komolyan, itt szórakozik a néppel. Micsoda alak :) Én meg még röhögtem magamban :)

Szélanyó írta...

Én nem etettem senkit, direkt örültem hogy ilyen szép tickernevet csináltam. Nincs trükk, szórakozás, átverés.:)

Szélanyó írta...

Ja hát mindenki tudja, hogy Kylie Minogue és Michael Hutchence szerették egymást jól. De például Dannii Minogue és Jacques Villeneuve is. Eleve, egy csomó ember szereti egymást. Kevesen tudják azonban, hogy én is szeretem Kylie-t. Olyan ez mint a Szentháromság nagy tételben. Teljes szívemből szeretem, de nem csak őt.

Ugye a Szentháromság elve is hasonló: a csapat minden tagja külön-külön is az egy igaz Isten, meg együtt is.

Névtelen írta...

Ezen mekkorát nevettem. :))