2008-09-06

Gábor nyerészkedik


"Szia,

a V daily-n úgy éreztem tegnap, hogy el kellene futnia 72-ig, vagy tovább is, ha nagy forgalom van, és a szektor is gyenge. Ls daily chart.
Nyitás után láttam, hogy a forgalom 200%-os, a szektor(http://biz.yahoo.com/ic/v/v.html) -2.6 körül van, míg az SP 500 csak -0.07 ez tetszett.
Gyönyörű nagy forgalmú tüskével letört 72-nél. Igazat szólva, mást figyeltem, így a letörést nem sikerült shortolnom, így megvártam a bounce-t és ShortV@71.95, Stop@72.21.
Ahogy elkezdett oldalazni és a szektor is stagnálni kezdett, visszavásároltam, amikor a congestion-ból kitört 70.7-nél.
Lehetett volna még többet csinálni, de ez biztos pénz. Kockázat 0.24, nyereség 1.25. Így az R multiplier 5, ezt nagyon szeretem.
Gábor"
.
12 óra késedelemmel érkezett meg az anyag a címemre, ezért csak most tudtam kitenni. Gratulálok, szép játék, sok hasonlót kívánok. A belépőnél az előző nap végi mélyponthoz való visszatesztet-korrekciót shortoltad, és amiatt vetted ilyen szűkre a stopot? Mármint számítottál arra, hogy az a mélypont ellenállássá vált?

12 megjegyzés:

Szélanyó írta...

Meg se próbáljatok e-mailt küldeni a ShortV@71.95-ra!

Névtelen írta...

A jobb oldali kis képre kattintva mé nem lesz nagy?

Névtelen írta...

Gratulálok Gábornak, ez szép tréd volt!

Szélanyó írta...

Nem tudom, miért nem lesz nagy. Holnap este intézkedem.

Névtelen írta...

Ez biztos valami mini futi, azért. Ha-ha

Szélanyó írta...

Istentelen ez a google, eddig egymás mellett is működtek a képek, most épp csak egymás alatt. Az is lehet hogy a chrome tehet róla, amit van szerencsém üzemeltetni próbaképp. Nagyon béta.

Szélanyó írta...

Na firefox+chrome felváltva szerkesztéssel csak összejött a dolog normálisan. El kéne költöztetnem a blogot valami jobb helyre.

Névtelen írta...

Ez egy mintaszerű tréd, nagyon szép

Névtelen írta...

Kérdésedre válaszolva, semmit sem gondoltam az előző napi mélypontról, de így, hogy említed, ez is lehetne egy elmélet.

Én azt néztem, hogy a daily chart az elmúlt napokban már megkóstolta a 72-t, és az egész számoknak mágikus jelentősége van. A stop azért ilyen szűk, mert az első néhány bar(4,azt hiszem) az én olvasatomban egy base, aminél a 72 a támasz. Ha ez nagy forgalom mellett törik, akkor jó.

Továbbá fontos a nagy forgalom és a szektor erősség/gyengeség.
Semmi indikátor, csak ár és forgalom.

Most néztem a BTU pénteki trédemet, csak nem tudom elküldeni, mert nem a trédes gépem mellett vagyok.

Naqyon jó volt a múlt hetem, szerencsém is volt, meg valahogy működtek a shortok. Szépen kerestem, nektek is ezt kívánom.
Gábor

Névtelen írta...

Tényleg jó volt!
Amúgy eddig nem voltál jelen a neten, vagy más név alatt írtál? Mert az írásaid alapján valószínűleg van már mögötted trade history :)

BreakDown írta...

Nem voltam jelen a neten. Csak most kezdek rájönni, hogy trédelni magányos dolog.

Én is szeretnék egy ilyen gyönyörű, átgondolt blogot, mint Szélanyóé, csak nem tudom, hogy kezdjek hozzá...

Szélanyó írta...

Kösz!
Elég egyszerű, csinálsz egy google accountot, és csak pötyögni kell meg linkelni a blogger.com-on, miután beléptél. Formáztod, gyúrod kedvedre, vagy választasz egy alapsémát.

A trédelés valóban magányos dolog, de ez talán jó is így. Néha még az az egy ember is sok a döntéshez.