2009-10-30

Megint van itt valami

Koncepció: napi timeframe-en keresek setupokat, amik aztán heti és 30min bontásban is tetszenek eléggé ahhoz, hogy figyeljem őket kitörésügyileg. Szokás szerint beszűkülésekre keresek rá, de nagyobb hitelt adok a trendfordítós alakzatoknak, mint a régóta tartó trendek sokadik folytatásának. Nagyobb potenciált látok az előbbiekben, azért, mert csak.
.
Megfelelő kitörésben beszállok, és hagyományos lokális magas-mély elven stoppolok. Ha valami nagyon furcsa, veszélyt sejtek, vagy "jó" irányba egy begyorsult kimerülési momentumot (sajnos eddig ilyen nem volt) akkor is kiszállok. 30perces timeframe-en játszom, tehát nem a naposon, amin a setupokat találtam. Ennek oka, hogy nem a negyed évig tartó trendeket akarom "elhozni", hanem a setupomból való kitörés momentumát, ha lesz olyan egyáltalán, ha meg nem, akkor minél kisebbet akarok bukni. Alacsony risk, magas reward, mindig ezt mondom. Ja, és lehetőleg hamar jöjjön a zsé, hogy újra megforgathassam, és ne korrekciókban üldögéljek vele.
.
Vannak lezárt pozícióim, amiken már el lehet csámcsogni, mert már kiderült, mit lehetett volna kihozni belőlük. Ez úgy szokott hamar kiderülni, hogy a piac megfordul, és egyértelművé válik, hogy semmit. Azaz most jellemzően a kistoppolt kategória győzteseit láthatjuk, akikre nagyon rácáfolt a piac.
.
Gyengébb idegzetű nézőim kedvéért kijelentem, hogy alacsony kezdeti kockázattal játszom, vannak ennél sokkal jobb pozícióim, és nem használtam élő állatokat a kísérleteimhez.
.

FBC. Na itt például nem vártam meg a stopot, egy csúnya napon önkezűleg vetettem véget szánalmas kis életének.
.

WXCO. Tök ugyanaz a szituáció.
.

CKSW. Ez más. Ez nagyon jól indult, de belefutottam a jelentésbe, és kistoppolt. Különös kegyetlenséggel. Egyelőre mégse szűröm le azt tanulságként, hogy hát persze, jelentéskor nem szabad poziban lenni. A jelentések az ilyenkor jellemző rés miatt veszélyesek, mert a résben nem tudunk kereskedni, azaz a kezdeti kockázatunk jelentősen megnőhet. Persze a nyereségünk is ugyanígy, és ha elég kis kockázattal játszunk, valamint elég szivárgó információ van a könyvelésnél mondjuk, akkor ezzel direkt jól járhatunk hosszú távon. A beszűkülések gyakrabban elő fognak fordulni jelentős hír előtt, és ha már a hír előtt kitörés történik, az gyakran nem ok nélküli. Na itt azért a CKSW-vel valakik nagyot tévedtek, höhö, például én is.
.

RBA. Itt beindult az esés, amire játszottam, csak néhány nappal később. Előtte még kicsapott mindkét irányba úgy, hogy még tágabb stoppal se tudtam volna kivárni a beteljesülést.
.

HAWK. Szépen ment a harmadik napig, szolgáltatott nekem egy új stop lehetőséget, éltem vele, majd percek alatt le is csapott rá. Így csak picit buktam vele, ami az elsorvadó utóéletét elnézve egész megnyugtató eredmény.
.

CHINA. Két nappal a kistoppolás előtt már elég reménytelen volt az állapota, mégse dobtam el, gondoltam, azon a pár centen már ne múljon. Hátha felpattan még, és akkor de jó lesz!
.
Na ennyit gondoltam mára, végülis semmi tanulság nincs, messze van még az az idő, csak muszáj dokumentálnom ezeket, mielőtt kifutnak a naptárból.
.
Jó hétvégét, gyerekek, játsszatok jobban Szélanyónál, ha tudtok! Ne rántsátok fel a piacot a következő néhány napban, mert a még meglévő shortjaimmal épp nyerőre állok összesítésben, és azt nem akarhatjátok, hogy szomorkás legyen a hangulatom!

1 megjegyzés:

Elena James írta...

I’ve been surfing online more than 4 hours today, yetI never found any interesting article like yours Samtrade fx loginIt’s pretty worth enough for me. In my opinion, if all webowners and bloggers made good content as you did, the web will be much more useful than ever before.