2006-08-30

DT teszt 2

Álmosító volt ma tesztelni, talán élettani okai vannak, talán csak nem volt kedvem ugyanazt csinálni, mint tegnap, keresgélni a több száz grafikon között a néhány szépet, játékpénzért. Bele is aludtam a piac közepén, lemaradtam az ebédidős punnyadásban szokásos beszűkülésekről, de aztán összeszedtem magam, és találtam szép dolgokat. Ideálisan megjátszva őket megint átlag 0,7% eredmény jött ki, a 4x tőkével, ami nem túl erős, de legalább pozitív. A legjobb eredményt a VIP hozta:

Holnapra új keresést agyaltam ki: egyrészt a $17-34 tartományban maradok, mert az olcsóbb papírok sokan vannak, nagyobbakat mozognak (%), és jobban be tudom osztani rájuk a pénzt. Tehát pl 10ezer dollárból 55 dolláros papírt csak 5500-ért tudok venni, 4500 parlagon hever. Lehet, hogy később feljebb viszem a limitet, de egyelőre túl sok a papír, amit néznem kell.
.
A %-os napon belüli elmozdulás helyett inkább a hot volume listát figyelem holnap, ami az átlagosnál jóval nagyobb aktivitást jelzi. Ezek az igazi kitörések, hír-reakciók, amik több hullámban fognak lezajlani, érdemes őket figyelni. Ilyet az IB tud, az SC nem.
.
Ha ezt a listát kivégeztem, ne unatkozzak, csináltam egy másikat SC-szal, ami az elmúlt 2nap 3%-ot meghaladó volatilitású $17-34 papírjait tartalmazza, 500k átlag forgalom felett. Ezek sokan vannak, de ki lehet szúrni a nagyon szép intraday beszűküléseket, amiknek a zászlórúdja például tegnap volt, ezért a mai hot papírok listáján nem találom meg őket. Ebéd után törnek ki mondjuk, és akkor én már résen lehetek.
.
Ezen kívül egy régebbi swing házi feladatot is előveszek, ha lesz időm piac előtt: az erős bikák és medvék bázisait ugyanígy szemrevételezéssel összeírom, és csak figyelnem kell, melyik készül épp kitörni. A trend felismerését az ADX(42) +DI -DI vonalaival végzem, olyanokat keresek, ahol a két voanl 30%-ban eltér egymástól. Itt nem biztos, hogy ragaszkodni fogok a $17-34-hez, ebből nem lesz olyan sok.

Nincsenek megjegyzések: