2006-08-30

DT teszt 3

A heti 3 dt lehetőség valójában azt jelenti, hogy ha tényleg ki akarom használni, akkor mindig ugyanazokon a napokon kell játszani egyet, pl hétfő-kedd-szerda, mert ha egyet csúszom, következő héten már kénytelen vagyok ugyanannyit. Heti 3 nap meló, nem rossz.
.
A mai nap hamar rámentem a hot volume papírok 2min/1nap, 5min/2nap és 1nap/6havi chartjaira, és gyorsan kifigyeltem vagy 5-10 olyat, aki épp egy határozott kitörést csinál, amit rögtön egy kis oldalazással kezd. Ezekbe szálltam be 30-90 perccel nyitás után, nagyokat nyertem, kicsiket vesztettem, pedig a kezdeti kockázat olykor elég magas volt. A reggeli rohanást hasznos dolog elkapni, de az ebben található pihenők nem valami szűkek, kényelmesek vagy szépek... Házi feladat kiválasztani a legszebbet, és arra az egyre rámenni. Ha kistoppol, 1 órát dolgoztam, ha nem, 3-at. 8 pozíció átlaga ma +4,5% volt, ami 6x akkora, mint az előző két nap délutáni tesztjeinek eredménye. A legrosszabb bolt nullszaldósra sikerült, a legjobb +27%-ot hozott volna. Ezek optimális játék mellett értendő számok, de a valós eredmények se sokkal rosszabbak. De 8 játékpozira nem vigyázok annyira, mint majd arra az Egyre. Ráadásul közben keresem az újabb belépőket, tesztelek ezerrel. Úgyhogy az elmélet számít. Ha ugyanúgy tesztelnék, ahogy játszani fogok, napi 1 pozi miatt a monitorra tapadnék, jövő ilyenkor se lenne statisztikám a lehetőségekről. De még holnap is tesztelek, ugyanezt fogom csinálni, csak egyre jobban tudom, mit is keresek.
.
A legszebb belépőt adó papír hozta a legtöbb pénzt szerencsére, UEPS:
A másik kedvencem sokkal konzervatívabban viselkedett, nem is volt ilyen bőkezű, QLGC:

Nincsenek megjegyzések: