2007-09-24

CHU, CIT, HAR


CHU azért, mert emelkedett, konszolidált, majd ebből felfele indult. Megcsíptem, aztán mégis inkább tovább konszolidált. Szenvedtem, de nem adtam el (hiba) majd beszakadt, ekkor eladtam. Itt ugye megint az optimizmus volt a probléma, azaz, ha mégsincs momentum, üljünk tovább a papírban, hátha majd lesz. Ezzel a drága időt+lelkierőt pocsékoltam, az már szerencse dolga, hogy épp feleslegesen, vagy mégis eredménnyel. A beszálló rendben volt, ötpercesen pláne. Kitöréses játéknál ugye mindig az a keresztkérdés, hogy korán beszálljunk-e olcsón, vagy várjuk meg, hogy van-e rendes forgalom és mozgás. Ekkor viszont már drága. Cserébe kevesebb fals kitörésben lesz részünk. Na én előbbit választottam, hogy egyből ugorjunk rá olcsón. Nem jött be.
.

CIT már más tészta, ezt kitörés közben találtam meg a tízperceseket böngészve. Nem egyből ugrottam rá, mert már ugye túl volt az első nagy lökésen. negyed óra pihi után újra délnek indult, ekkor shortoltam meg. Ezután nagyot esett, örültem, de nem zártam, akármi is lehet még. Nagy korrekció jött, ami fájt, de nem hittem benne, hogy ennyi volt a medve, úgyhogy kiültem. A következő medvelábban viszont már zártam, mikor gyengült a momentum, mert ott meg már azt nem hittem, hogy túl sok ereje maradt egy ilyen nagy korrekció után. Ez jó volt, értelmesen voltam rugalmas. Ám még jobb lett volna az első momentum után kiszállni, ahol szintén volt ingerenciám, de a kapzsiságom nem engedte, hogy zárjak. Így felesleges kockázatot vállaltam.
.

HAR-t órákig figyeltem, nem volt képes megmozdulni, pedig milyen szépet tanyált tegnap is, ma is. Aztán mikor befigyelt némi forgalommal a támaszom alá, megshortoltam, majd nem történt semmi. Ez nem nagy sztori. Kényszervágás 21:44-kor.
.

NEXM-et viszont nagyon veszik ma, az optimista forgatókönyv szerint haladunk.
.
Ennyi volt egy heti DT-lehetőségem, jövő hétfőig lehet fejben játszani. Az is jó: ingyen van és sok.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

"Ám még jobb lett volna az első momentum után kiszállni, ahol szintén volt ingerenciám, de a kapzsiságom nem engedte, hogy zárjak."
Nekem meg gyakran azt nem engedi a kapzsiságom, hogy tartsam, küzdeni kell :) cserélhetnénk vagy valami :)

Szélanyó írta...

Inkább öntsük össze a két kémhatású kapzsiságot, és kijön valami PH semleges, amit utána meghirdetünk a tévében szappannak, ha már eleget kerestünk vele!