2008-01-30

QMAR Sharif








Ezt sütötte ma Szélanyó. Ja nem, ezek hozták a legtöbbet Szélanyó konyhájára, ezekre szeretne emlékezni. Persze lehetett volna sokkal jobban csinálni, nem arról van szó!
.
Szeretek nyerni. Az jut róla eszembe, hogy máskor is nyerni fogok, és csodálatos életem lesz. És ettől csodálatos életem van.
.
Legközelebb a bukás lélektanáról ejtünk néhány szót csak itt, csak Önöknek, a kitöréses játék szerelmeseinek. Vagy legalábbis a kiváncsiaknak, vajon lehet-e ezzel a stílussal nyerni, mert ha igen, az faja, akkor érdemes próbálkozni.
.
Szerintem lehet!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szupőr!
Ezek tényleg jók, bár a legutolsónál a nyilakból úgy láttam, hogy 25 cent után zártad. Az nem volt korai?

Szélanyó írta...

Vártam a kérdést:)
Korai volt, mert továbbment pár perccel később:) De ha visszarántottak volna rajta 30 centet, ahogy szokás:) akkor meg pont jó lett volna. Hirtelen esett le, és hirtelen állt meg az esésben, kb 5 cent volt a kezdeti kockázat, szóval marha jó nyerő arány volt így is, kár lett volna visszabukni belőle. Dehát mindennek az ellenkezője is igaz, kár volt levágni egy még egyszer ekkora nyerő előtt. A mechanikus gyertyastopp is kidobhatott volna a második doji-ban, ha a szokásos 1-2 centes stoppal élek.