2008-03-06

A legszebb skalp

Ahhoz képest, hogy ez egy index, váratlanul szépen indult a reggele. Ilyen szép volt a Dow is mondjuk, meg sok másik, de én ezen szúrtam ki a csészefület. Annyira tökéletes volt, hogy nem fért kétség hozzá, meg kell-e játszani. Ezeket a pillanatokat kéne kivárnom máskor is. Köztük meg csak ülni és nézni, hogy minél többször érezhessem ezt, minél több tapasztalatom legyen. A kitörést követő momentumban úgy tartottam a pozit, hogy kis hullámzós trendre számítottam, és lower low-nál akartam kidobni tick-charton. Így is lett, bár alig voltak pár centes visszahúzások, szóval az első nagyobb hamar lower low lett. A rosszakat el kell ítélni, akik bűnösek, szenvedjenek, de ez a kis részlet a napomból megért annyit, hogy megemlékezzek róla, és próbáljam szaporítani a hasonló eseteket.
.
Amúgy volt oka ennek a látványos beszűkülésnek: valami nagyobb horderejű hír jött ki tízkor. Nagyon bullish volt a várakozás, az látszik a setupon. ABK-n viszont nem jöttek be a bikák várakozásai. Tegnap este úgy vették mint gépmadár, 20% fel, ma meg nap közben leállították a kereskedést, nagy horderejű hír, 20% gap down. Azon ritka esetek egyike, mikor nem véd meg a stop napon belül sem.

Nincsenek megjegyzések: