2008-07-10

BRKR

Egy napig úgy tűnt, lesz egy nyerő pozim. Most nem a folyamatos esés időszaka van a piacon, hanem épp a minden nap másfelé teljes gőzzel. Kár napon túlra játszani ilyenkor.
.
Viszont láttam egy jó kis momentumot az olajon, ha valakit érdekel. Megmutatom mindjárt, csak megvárom míg elfogynak a sorok az előző chart mellett. Na most talán.
.
Na ez az. Megnéztem Marketwatch-on, hogy kitört-e a háború, de nem. Kiderült, hogy aggódás volt Irán és Nigéria miatt. Két napja küldik a rakétákat, és erre ma 20:15-20:30-ig volt egy aggódás. Nagyon állatul néz ki, belezoomolva meg pláne.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Az olaj az ilyen, ahogy a fentebbi GBPUSD is. A nap 10%-ban lemozogja a napi mozgás 90%-át. Sennának való, nem is értem miért keresgél mindennap valami mást, biztos élvezi :)
Csak türelem, gyors és biztos kéz kell hozzá.
Szüttyögősnek meg ott az eurusd, meg chfjpy.
A nagyon volás cuccok kizárólag nagyon fegyelmezett trédereknek valók, én pl egyelőre nem vagyok az, így kerülöm őket.

Névtelen írta...

Egyrészt nem szeretnék egész nap a nap 10%-ára várni, másrészt nem mindennel kereskedem, ami eszelős állatként rohangál fel-alá :) sőt, nagyon kevés dologgal szoktam.
Meg ezek határidők nagyon ijesztőek, nem szeretek a közelükbe menni. Nem a tőkeáttét miatt, hanem a rettenet chartok zavarnak.

Szélanyó írta...

Nincs mindennap ilyen szép mozgás, az biztos.