2008-07-03

NEU


Ez az első és talán utolsó a csapatból, ami célbaért. Kb. 10 másik kárát fedezi, jó lett a risk/reward-ja neki. Érdekel szakmailag, vajon meddig tarthat még az esés, de a céláron túl szálltam ki, hosszú eső trend felgyorsult szakaszában, a korábbi mélypontnál, szóval egy komoly felpattanáshoz is megvan minden, ami kell. Inkább nem kockáztattam, vittem a könnyű pénzt.
.
Látszik a 30 percesen, hogy ez pont olyan bázikusan építkezős fajta medve, ami inkább bikákra jellemző, és számomra kívánatos. Bár többel jártam volna így, most több kedvem lenne folytatni ezt a sokáig benneülőset.
.
Az indexeket egyelőre fogalmam sincs, hogy kell trédelni, de egyszer belejövök, és lesz nemulass. Vannak jó és rossz meglátásaim, most már csak meg kell tanulnom disztingválni.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gratula, ez szép volt!
De megerősítette, amit mondtam: eső piacon eső papírt kell keresni. Mert ha a piac esik tovább, ez is teljesít.
És ta-tam! Ez nagyon szépet zuhizott!
Grat mégegyzser!

Szélanyó írta...

Igazad van neked, ne félj! Aki rossz lesz, felrúgom én! (Igazságos Izom Tibor)

No de mekkora nem mindegy? Általában a fostalicska kis papírok tesznek a piac aktuális irányára, csak ilyen pánikban meg eufóriában megy mindenki egyfelé. Két hete meg még nem volt pánik, csak ereszekedés. Úgyhogy nem foglalkoztam ilyesmivel. Majd legközelebb.

Most találtam jó kis setupokat, és persze mind shortos, viszont ki gondolja, hogy felpattanás nélkül fog zuhanni tovább a piac hetekig? Pedig ugye egy nagy felpattanás szétkapja majd az összes shortot, ilyen alapon. De nem szállok be újakba, még a régiekből is van hátra három. Egyik ma majdnem kistoppolt, persze long.

A határidőket meg továbbra is csak nézem. Olyanok, mint a kocsonya. A rezgésükre kéne játszani, de akkor meg momentumban leszek halál fia, vagy hogy mondják népmese-technikailag.

Névtelen írta...

Ez így igaz, ahogy mondod, short is felpattanhat, vigyázni kell! Már csak 6-8 év tesztelés, és minden szituáció ki lesz próbálva! :-)