2007-01-09

Rámzárták

Ez a tegnapi anyag, a mait meg majd holnap. A watchlist izgalmain kívül korábbi pozik is feltűnnek a vásznon, valamint a top gainers-ből halászás estefelé.
.
KRY, ONNN, RRD, AUDC, APAC, LTS, SQNM, CYD
.

.
Ha lesz elég példa az alapos elemzéshez, lehet hogy ráveszem magam, hogy csak visszatesztben vásároljak, mint ma a CYD esetében. Vagy legalábbis megvizsgálom az esélyeket. Nyilván akkor jó ez, ha sokszor tesztel vissza mindjárt az első napi emelkedés után (=korrigál, konszolidál, szóval levezeti a kirobbanás feszültségeit). Ha az jön ki, hogy inkább csak lemaradok a jó gyors momentumokról a korrekcióra várva, akkor persze ez nem jó. Ha meg nem lehet eldönteni, melyik jobb megoldás, akkor a legrosszabb. Ez a legvalószínűbb. De az azt is jelentheti, hogy mindkét megoldás frappáns.
.
Kedves ismerős = Macs-karom

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Macs-karom ezúton köszöni a kedves megemlékezést :), de a megtalálás érdemét kénytelen áthárítani, elvégre nem ékeskedhet idegen tollakkal. Brian Shannon-nál találtam a tickert. Megnézem a tickereket, kibogarászom, hogy szeretem-e vagy sem, aztán meghallgatom, hogy az öreg rókák mit mondanak róla. :)

Szélanyó írta...

Nem baj, én tőled hallottam:)

Névtelen írta...

Csak a történelmi hűség kedvéért, tudod. :)
APAC tetszett még nagyon, watchlistre vele.

Szélanyó írta...

APAC a forgalma miatt nem került eredetileg a watchlistre, de úgy érzem a top gaineres megoldás legalább egyenértékű a watchlistessel, szóval mindenképp figyelem, akár listán van, akár külön találtam. Arról nem beszélve hogy bele is vásároltam ugye:)

Névtelen írta...

Bocs, nem voltam egyértelmű: a watchlistes bíztatás már magamnak szólt, annyira tetszett. :) Nekem a top gainer eddig nem vált be, mert az első felfutást is szeretném elkapni, az meg ugye eső után köpönyeg volna.

Szélanyó írta...

Egen, eddig én is így voltam vele, de most, hogy záróár környékén játszom csak, feloldottam ezt a problémát:) Vagyis még mindig tudnék kis korrekció alján venni, de ugye azt sose tudom, mekkora lesz végül egy korrekció. Időben és térben. Dehát úgyse tudok soha semmit, csak esélyeket latolgatok:)