2007-01-24

Köszönöm a figyelm

Az utolsó mondatot mindig leharapja ez a videocapture cájg. Eddig is mindig elköszöntem, de általában lemaradt a végéről, mert gyorsabban megy a kép, mint a hang. Ez alapvetően rossz, de pár perc alatt még nem tud úgy elcsúszni, hogy tök értelmetlenné váljon az esti mese.
.
APAC, LTS, CNLG, IOTN, KOPN, SPIL, NXG
.
.
Jajj, még azt akartam mesélni, hogy az egyik ótvar elfekvő cégemtől kaptam egy hete ajándékba 413 darab másik ótvar elfekvő cég részvényt, amit ma vettem észre, és nagyon örültem neki, ha csak 30 usd-t ér is az egész. Osztalék, amit nem kell leadózni, és nem csökkentette az eredeti cég értékét se. Hurrá. Kicsit drágábban vásároltam ma a Tescoban, pedig alig vettem valamit, de ajándék lónak nem nézzük. Amúgy az ADVC ajándékozta nekem, és az a neve, hogy HBRM. Utóbbi épp tegnap indult el talán egy jó úton, egyelőre nem realizálom. De rondák ám, mint az ágyú, úgyhogy csak saját felelősségre tessék megskubizni őket!

12 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szélanyó!
Szuperek a video-show-k, arra gondoltam, hogy akár egy tv-műsort is megérne!
(...És akkor ott akkora gázsit kapnál, hogy nem is kéne tőzsdézned :-) )

Névtelen írta...

Anyó,
APAC-hoz, LTS-hez és CNLG-hez (ezúton is) gratulálok. Az első kettőhöz a szép, szabályszerű kereskedés miatt is, ez különösen LTS-nél lehetett nehéz, elismerésem.
Az új jelöltekről:
IOTN szép, tetszik; KOPN egy árnyalattal kevésbé, mert bár megvolt a szép hosszú oldalazás és most alaposan kitört, a forgalmát kicsit keveslem az emelkedés mértékéhez képest. Még megjöhet, akkor örülés.
Kedvencem egyértelműen SPIL, mert gyönyörű mozgással ment új csúcsra. Közel három hónapig konszolidált az egy éve, duplacsúccsal kijelölt ATH alatt, most pedig szignifikánsan áttörte. A forgalom talán itt is lehetne magasabb. Ha megmarad a szint felett, ebből hosszabb menet lehet, nincs ellenállás felette.
NXG viszont nem az esetem, túl közel a 4 USD körüli ellenállási zóna.

Szélanyó írta...

A tévézést megdumáltuk:) Akkora gázsit kérek csak, hogy életvitel-szerűen tudjam végre csinálni, ne kelljen mellette melókat erőltetni. Csak hobbiból, az úgy mindjárt más.

Gratulációkat köszönöm, NXG tényleg nem olyan szép, mint elsőre tűnt, pedig küzdöttem érte aftermarketben, miután lekéstem a zárást. Viszont legalább kiderült, hogy olyankor már át szabad (legalábbis lehet) lépni az overnight margin korlátozást, csak zárás előtt ellenőrzik az accountodat és likvidálnak negatív SMA (nem mozgóátlag) esetén. De másnap estére megint 2x tőke környékére vissza kell jönni, mert minden este ellenőrzés, villanyoltás.

Szélanyó írta...

Reg T End of Day Margin Calculations
At the end of each US trading day (15:50-16:00 ET), a Special Memorandum Account (SMA) is checked to ensure that it's > =0, if it is
negative the account is subject to liquidation. In addition, no cash withdrawal will be allowed that causes SMA to go negative on a
real-time basis.

Tehát aftermarketben valóban túl lehet már költekezni, kérdés, van-e értelme. Ilyenkor már nem igazán likvid a piac, szóval drágábban lehet beszállni. Viszont másnap intraday gyertyákon kezdheti el a szegény nem-dt-tőkés vállalkozó is a játékot, alacsony kockázat mellet (ha nincs gap). Nos evvel együtt marhaság, hiszen erre a 2x tőke is alkalmas, és azt zárás előtt is bármikor be lehet vetni. És a gap nem kis veszély ilyen rövid életű pozik esetében.

Névtelen írta...

Az After legelején még a kisebb forgalmúak is vehetők, kb 10 percig még benn áll eladó a záróáron, vagy te is mehetsz venni egy-két tickkel a záró alatt, hátha odaadják. Ezt csak azért mondom, mert Afterrel sokat kísérleteztem és még most is nyomom, meg alacsonyabb forgalmúak afteres viselkedését is nézegettem, igaz, azt csak kicsit. De hátha mondtam valami kis újat. Kicsit.

Szélanyó írta...

inkább úgy látom, hogy néha benn állnak még. a forgalom meg elég hulla, limit áron kicsi az esély a teljesülésre.

Névtelen írta...

Igen, de a semminél jobb :)

Szélanyó írta...

Nemigazmán, hogy nem bírok belépni a bloggerre és feltenni a feb.1-i anyagot, amit pedig leforgattam végre! Most majd mindenki asziszi hogy lusta vagyok, ami részben igaz csak.

Névtelen írta...

Ez öreg hiba, Szelek Anyja, mert a lelkes közönség már hiányolja a következő epizódot. Hogyan éljek annak ismerete nélkül, hogy egymásé lesz-e végre Pablo és Juanita, vagy a gaz Alfredo megint közbeavatkozik? :)

Névtelen írta...

Biztos félsz, hogy a meggazdagodásodat vizsgáló bizottságot hozunk létre. Ilyen nap után nem is csoda...

Szélanyó írta...

Nálatok bejön bármi is, ha a Sign in gombra kattintotok a jobb felső sarokban? Nekem alul kiírja, hogy www2.blogger.com és meg se mozdul. De nem írnak róla semmit a problématudomásulvevő oldalon.

Névtelen írta...

Kicsit döggg, lassan, de bejön a felhasználói felület.