2007-06-11

Sokan mások

BDE, CNO, CRWN, DAR, QTWW, SVN

.

Na ezek példák a jelenlegi stratégiámra. Az első négy tök jó, az utolsó kettő kevésbé, de meg tudom magyarázni. Eleve szögezzük le, hogy miről van szó. Kitöréseket veszek, amik korábbi emelkedések utáni konszolidációból jönnek. A kezdeti kockázat nagyjából a konszolidáció maga, ami támasz-sávvá kellett váljon ha a kitörés valódi. Visszateszt lehetséges, annál mélyebbre inkább ne. Cél a megelőző mozgás nagyjából újbóli teljesítése, de korábbi komolyabb támaszok azért ezt módosítják. Jelölgettem ezeket a dolgokat. A felfele nyilacska fehérrel a vétel, a lefele az eladás. A zöld és piros iksz ugyanez kissé pontosabban, viszont halványabban.
.
A pozik nagy részét a valóságban még egy napra vettem, mert akkor épp abban hittem, de a setupok ugyanúgy izgattak hosszabb távra is, tehát utólag figyeltem, mikor szállnék ki a többnapos stratégiával. A tesztbe beszámítanak az így nyert kamu pozik is.
.
QTWW nem zárt jól aznap, mikor megvettem, utolsó percekben adtak bele, így a gyertya ronda lett, és némileg kilóg a sorból. A másnapi újabb esés megerősítette hogy kamu kitörés történt, így dobni lehetett. SVN konszolidációja egyszerűen túl rövid volt, hogy komolyabb trend induljon belőle (több napos-hetes emelkedés), úgyhogy azt simán túlbizakodtam. Ott is néhány nap alatt világossá vált, hogy hehő! Viszont most megint jól néz ki, érdemes figyelni, mert ha megy, akkor egy nap alatt sokat szokott. Ennek ellenére nem fogom nézni, mert nem vagyok abban a helyzetben hogy nézzek. A többiek a célár fölé mentek jellemzően, mondhatjuk, hogy korán kiszáll a macd-hist-céláras zárási technikám, de ennyi példa alapján azért inkább ne mondjunk semmit. A leggyorsabb mozgás a momentum elején szok lenni, úgyhogy adott idő alatt a stratégia elég jó eredményt produkál így is.
.
Egy hete kb vettem egy rakás virtuális pozit, pont a nagy(?) korrekció előtt, ami most csúnyán elrontotta az eredményeimet, hiszen nagy részük múlt héten kényszervágásra kerültek. Tudtam én, hogy nagyon torzítani fog az eredményeken, ha néhány nap alatt 5x annyi poziba szállok be, mint előtte egy hónapig. No de ha így is pozitív lesz a végeredmény, akkor meg nagyon fogok örülni, mert végre viszonylag reprezentatív mintám lesz.
.
INSW-t birtoklom jó rég, de a stratégiám szerint nem lett volna okom megvenni. Amiért mégis szóba hozom: nagyon megérett az újabb kitörésre, érdemes figyelni, aki szereti az ilyesmit.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

buy phentermine best website order phentermine - phentermine 27.5mg

Névtelen írta...

buy cheap phentermine phentermine vs phentramine - buy phentermine oral