2007-06-05

GNVC

Végre történt valami! Beszakadt az egyik papírom, úgyhogy kiszállhattam belőle. Két hete nem nyúltam semmihez, most egész jól esett, ha vesztettem is rajta. Tegnap még jóban voltunk, szép jövőt jósoltam neki, dehát jött valami hír. Benne volt a pakliban, gyócer.
.
Videós elemzés is jár a pozihoz, 6 hét kihagyás után 6 perc. Ki fogok kapni, hogy nincs jól megszerkesztve, meg mér nem találom ki előre, mit fogok mondani, túl spontán, valóságshow.
.
Valójában a technológia az, hogy egyből kódolom xvid-be, és egy pause gombon kívül semmi szerkesztési lehetőségem nincs, úgyhogy a baromságokat is benn kell hagynom, ha nem akarok fél napig gyártani egy pár perces klipet, amit 30-an megnéznek egyszer, aztán süllyesztő. Inkább szép lassan megtanulok majd beszélni.
.
Direkt egy részvényre koncentráltam, hogy áttekinthetőbb legyen a dolog, pedig annyi minden történt ma. Majd máskor elmesélem, máskor úgyse történik majd megint semmi.
.
Jóéjt most már tényleg. Ne csak én aludjak!

GNVC

.
Meglepődve tapasztalom, hogy ocsmány a képminőség. A gyertyák nem látszanak gyakorlatilag, nyomtak rá valami kontrasztnövelő cuccot, amitől a vékony vonalak eltűntek. Én kérek elnézést. Lehet visszaállok majd a világos színekre, hátha az segít.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Épkézláb ez, meg jó, hogy vannak pozitívumok is. Tán ha szabadna egy észrevételt, az lenne az igazán fájintos, ha nem kezdenél olyan irányba, amely a nagyobb időtávon épp kimerülést mutat, vagy várnál egy pullback lehetőséget (már ha van/lesz). Mindent látsz, amikor megnézed, csak itt a nézést megelőzte a tett. A kilépés viszont tényleg derekas volt, ahogy kell.

Szélanyó írta...

Ez is egy pullback lehetőség volt. Épp egy pullbackből jött kifelé. Csak nem jutott túl messzire a kimerülés miatt például. Ebben egyetértünk. Meg abban is, hogy beszállás előtt kellett volna alaposan kielemezni, mindenféle timeframe-en, ahogy utólag tettem.