2007-06-15

Mik vannak


Amíg a videó töltődik felfele, beteszem ezt az IBKR 15min chartot, amin a magam egyszerű módján néhány nyíllal próbáltam elmagyarázni, mi történik. Ilyeneken töröm az agyam mostanában: adott egy kitörés vagy komolyabb trend, és abból egy több napos pullback vagy sima konszolidáció. Ilyeneket lehet találni PPO-val meg szemmel. Aztán figyelgetni a pullback/konszolidációt 15min charton, hátha csinál egy jó szűken megfogható trendfordító alakzatot, amit egyébként csak akkor vennék észre, mikor már jól ki is tört. Így meg jókat lehet idejében elcsípni, ha van ideje figyelni. Az embernek.
.
IBKR: szerintem ez egy jó setup, ami ma volt. Az esésben az egyik rövid emelkedés után nem bírt tovább esni, konszolidált egy jót, majd kitört felfele. Ilyenekkel érdemes lehet daytradelni is meg swingelni is, ha néhány tucatot talál az ember, azaz nem unja halálra magát várakozás közben.
.
Közben lassan feljut a videó, úgyhogy arról is néhány szót. Úgy terveztem, csak akkor beszélek pozikról, mikor már zártam őket, de mivel nagyon ritkán zárok napi chartokon, most megtöröm a hallgatást, és besorolom a portfóliómat. Ez 10 percig tart, és mondok benne baromságokat is, például hogy oldalazásban nem érdemes vásárolni. Ezt módosítanám arra, hogy csak azért vásárolni, mert emelkedés után oldalazunk, nem érdemes, ez jött ki a márciusi tesztemből. Ennek a tesztnek része volt, hogy vettem INSW-t meg HALO-t is, és azóta se mentek sehova. És még ők voltak a jobbak, azért vannak még mindig meg. Volt CSIQ-m is, az beszakadt és dobódott. INSW & HALO ma este kezdtek mutatni valamit, ezért lettem olyan lelkes, hogy beszámolót készítsek. Remélem nemsokára jöhetek azzal a dumával, hogy naugye megmondtam! Mármint hogy ezek ki fognak törni. Meg az IBKR is, naná.

Nincsenek megjegyzések: