2008-06-20

IVN, FRPT

Hullik a férgese, dübörög a medve.
.






3 megjegyzés:

Névtelen írta...

ezeket a cégeket honnan veszed? Nekem ezek a grafikonok kicsit kiszámíthatatlannak tűnnek. Miért nem kereskedsz likvid devizapárokkal? Az sokkal tisztább, ez meg olyan, mint a szerencsejáték szerintem...
Sb

Szélanyó írta...

Onnan veszem, hogy direkt olyanokat válogatok, amiken nem kiszámíthatatlan rezgést, hanem valami készülődést, lehetőséget látok. Ez nyilván mindenkinél más, te a devizában olyasmit látsz, amit én nem, vagy csak ritkán. Nekem az lenne szerencsejáték.

Szélanyó írta...

No de épp ma akartam egy pompás EUR/ISK chartot idetenni, nem utálom én a devizát se jobban a többi eszköznél. Még a torrent progi sebességmérő grafikonján is vannak jóféle setupok, csak azon nem tudok kereskedni. Mint ahogy EUR/ISK-en sem. Vagyis ha nagyon akarnék, nyithatnék külön erre számlát nyilván. De minek akarjak, amíg ennyiféle papírt elérek így is?