2007-07-03

Függőség Napja

EXEL - nem nyer. Lefele indult az ebugatta, és mire hazaértem a krumpliföldekről, bezárt a piac. Ilyen korán, mert holnap Függetlenség Napja, Föld megmentése az atomsorompót sem tiszteletben tartó ufóktól, floppy lemezen bevitt vírussal. Atomrobbanás elől való félreugrás fal mögé. Mindez egy nem viccesnek szánt (és nem is vicces) filmben. Korszerűsített Corvin mozi megnyitása, végre fotelből mozizás szerda reggel fél hatkor. Lásd még: angolok legyőzése nehezen, nem viccesnek szánt (és nem is vicces) háborúban.
.

FUEL mégis elindul felfele, de azért nem bízzuk el magunkat. Ha marad a forgalmatlanság, csak korrekcióig jut, Anyó bedobhatja végre a kártyáit. Tegnapi négy tippem leginkább passzolt ma, talán TNE indult be közülük bíztatóan, ám korántsem meggyőzően. A többi három naposon is szép nagyon. EXEL volt a legbénább setup az 5 közül, de a többiekre nem volt ráírva, hogy pont ma akarnak kitörni, úgyhogy azt választottam gyorsan.
.
Ami azonban még ezen a fél napon is jól működött, az a rövidtávú trendfordítós jósdám. Éjjel nem bírtam lefeküdni, amíg valami nagyon bíztató jövőképet fel nem vázoltam volt magamnak elméletben, így még egyszer bekapcsoltam a gépet, és megnézegettem azt a 64 papírt, amik 5 napot estek tegnapig. Azt kerestem, aki ezek után csinált egy emelkedést egy korrekció/konszolidációval, ami sokkal csudább belépő lehet 1 napra, mint ez a nagy háromszöges-hátha-pont-holnap-kitörős módszer (EXEL és társai). Nemrég próbálgattam egy ilyet, és meglepően pontos jóslatokat adtam másnapra, de aszontam, hogy nem ér, mert amúgy is nagyon bika volt a piac, biztos véletlen. És most megint bejött, anemjóját. Ez most felizgatott, úgyhogy mindjárt írok erről, meg rajzolok, csak előbb főzök egy teát.

Nincsenek megjegyzések: