2007-07-03

HALO

Ott tartottam, hogy hadd korrigáljon HALO. Hagytam, korrigált, de azért nem váltotta meg a világot, tehát ideje volt likvidálni. Innen nagyot lehet zuhanni, legalábbis ilyenkor az szokott jönni. Ha mégis átveri magát a régi sávon, ami mostanra húzós ellenállássá vált, majd gratulálok neki. Próbálok kikecmeregni ebből a hosszú távú pozíciókban üldögélésből, így eszembe se jutott átülni másba, viszont vettem egy napra EXEL-t. Mindjárt elmondom, csak bekezdést váltok.
.

Volt negyed órám zárás előtt, a piac jó állapotban volt épp, bebátorkodtam egy holnapig tervezett éjszakázós poziba. 10 - 20 usd közötti forgalmas papírokat stíröltem 30perces gyertyákon, hátha van valami bullish, amit megveszek ma és holnap kitör vagy letör. Operában nem lehet szöveget szerkeszteni, úgyhogy jövök mindjárt Firefoxban, mert már nem látok semmit.
.
Itt vagyok. Operát azért erőltetem, mert Firefox dupla akkora memóriát fogyaszt adott feladatra, márpedig mikor megnyitok 30 chartot, az eléggé adott feladat. Viszont sajnos Opera nem eléggé Google kompatibilis, majd egyszer. De ez most kit érdekel?
.
EXEL. Szóval szerintem azért konszolidált ma ilyen szép magason egy kis duplafenekű pullbackben, hogy holnap kitörjön, folytassa a normál trendjét. Ha letörik, pökök egyet a tenyerembe, és megnyomom az entert ímmel-ámmal. Ha képes ugyanitt tovább oldalazni, várok vele még egy napot. Rövidebb távon többet tanulhatok kevesebb veszteséggel, és nem alszom be közben.
.
Régi szép tavaszi idők, mikor tickcharton néztem az indexeket, és azt hittem, majd jól letrédelem őket, hisz olyan szépek. Most nézegettem, tényleg szépek voltak. Csak nem bírtam kivárni az igazi kitöréseket, minden képzelt terhességet megjátszottam, ha jól emlékszem. A kitörések azóta is nagyon kis százalékban igaziak, de ha nagy mozgásokat akarok elkapni gyorsan, kénytelen vagyok továbbra is ezeket keresgélni.
.
Még néhány szép setup a 30 percesek közül. Nem tudom ezek melyik nap fognak végül elsülni, de eléggé jól néznek ki. GPS, NEWP, OPXT, TNE:

Nincsenek megjegyzések: