2007-07-06

Néhány szép

Visszatértem a TWS line-chartjához, amit percnél kisebb idővallumokra is képes legyártani, ráadásul fagyásmentesen, gyorsan. Azok a mozgások, amikre én bukom, azaz a jó kis intraday momentumok tick-charton lennének leginkább kezelhetők, ezt pedig jól közelíti ez a line-cucc. Aztán keresnem kellett kellően likvid papírokat, mert ez akkor mókás. Lapozgattam a SP500-at, és volt ma egy nap közbeni erős kitörés DGX-en, ami után szép kis konszolidáció jött (igen, lehetett rá háromszöget rajzolni, be is jelöltem), majd kitört szépen, és kb csont nélkül trendelt órák hosszat, szép szűken, kis drawdownnal, kockázattal. (Eltekintek attól a félrekötéstől vagy adathibától ott középen.)
.
Az SP500-on túl a XLE ETF komponensei is, az energiapapírok (főleg olaj), meghatóan tudnak mozogni. Mások is rájöttek már erre, mert a XLE az egyik legaktívabb tematizált ETF, mondjuk a XLF (financials) és a SMH (semiconductors) mellett, de inkább előtt. Tehát most majd figyelek cuccokat, akik folyton aktívak és mozognak szépeket nap közben, finom timeframen.
.
Megint figyelem a hatikat is, amik a napon belül mocorgás nagy mesterei ugye. Például a mai aranymedve:

.
Ja még a tegnapi teszthez: ESE-n ma nyertem volna a trailing stoppal, bár a 30 centes beállítás valószínűleg épp egy mélyponton dobott volna ki (első kérdőjel). Most megnéztem pontosabban, épp 1 tick-en múlt volna, hogy nem enged tovább, ha pont 30-ra állítom. Ez pech, de így is nyertem volna rendesen, mert valóban kitört, ahogy azt az üveggömbömben láttam.

Nincsenek megjegyzések: