2007-08-08

BRCM


Ez az, amikor megbánja az ember, hogy "drágán" adta el a portékát. BRCM jó kis konszolidáció után kitört, megvettem, aztán gyorsulni kezdett a momentum, gondoltam egyet és eladtam. Pedig meg kell inkább várni a gyorsuló trendvonal letörését. Az 1 perces chart végén mostanra ez megtörtént, és ha kivártam volna, két-hormszor ekkora zsákmánnyal térek haza. Az pedig nem mindegy. Többet lehet így veszíteni, mint ha egy rossz döntés miatt bebukik az embör egy initial risket. Tökre nem mindegy. Most nagyon bika a piac, valószínűleg azért van ennyi jó húzásom zsinórban. Egyébként.

20 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hát ez az. A zárás.
Merthogy - mivel elég jól szoktam nyitni - azt találtam ki a zárásra, hogy akkor zárok egy irányt, ha nyitnám az ellenirányt. De amikor azt látom, hogy rövidtávon épp szembejön a piac és (akár csak néhány órán át, de) visszavesz a jóból, az még mindig bosszant. Viszont ha ki-be ugrálok és fizetem a brokidíjakat + a valamelyes slippage-t, lehet, hogy többet érne nyugton maradni. Vagy tán ne is nézzek oda.
Ha valakinek van frappáns megoldása, szóljon.

Névtelen írta...

Amúgy ez a libazöld egész jó lett a feketén.

Névtelen írta...

Ja bocs, most látom, hogy te is megállapítottad, hogy a piac beleszólt a jó eredményekbe pozitívan.

Ist,

nekem is kín volt a kiszállást, de az új Rexonával! Vagyis a jelenlegi rendszerrel sikerült ezt megoldanom, csakhogy az a megoldás nem használható másban. Általában érdemes először azt figyelembe venni, hogy milyenek vagyunk. Én már megállapítottam, hogy a következő tíz évben valszeg nem leszek képes egy pozíciót az első korrekción túl tartani, sosem sikerült még. Ezért eleve úgy kerestem és építettem a rendszereket, hogy passzoljanak a stílusomhoz. Mert ha nem passzol, nem tudom letrédelni.
Na most mondtam egy halom közhelyet. Mint a kommersz barack.

Névtelen írta...

Ps. a cyberpunk-zöld nekem nem tetszik olyan nagyon. Kicsit túl olyan. De azért meg lehet szokni.

Szélanyó írta...

Ja bocs, most látom, hogy észrevetted, hogy én is megállapítottam, hogy a piac beleszólt a jó eredményekbe pozitívan.:)

Színeket sokat variáltam, untam nagyon a szürkét. Ez meg még a legszebb azok közül, amik kijöttek. Bár a rózsaszín vicces volt, csak tarthatatlan:)

Kiszállás: ha elég sok jó belépőt találok, nem fárasztom magam trendek erőltetésével, olyan ritka, hogy összejöjjön egy rendes, úgyhogy én is a momentum végi zárást preferálom. Addig van gáz, amíg nem hajlandó beindulni a momentum, azaz visszateszt, szenvedés megy. Tehát az elején türelmesen stoppolok, aztán gyorsítok fel, ahogy nő a vesztenivalóm vagy mi.

Névtelen írta...

Mindkettőtöknek köszi!

Momentán ott tartok ezügyben, hogy amint érezni kezdem a kétely marását valahol mélyen a szívemben, akkor felét zárom, megfogadva ezzel az "Aranyláz-András"-féle tanácsot. Lelkileg ezt a legkönnyebb feldolgozni. Amúgy a CCI 20-index divergenciák nagyon jól jeleznek, csak sajnos néha én vagyok a lassú. Az igazán tuti az Elliott szerinti együttmozgás, de az meg csak akkor hoz jó eredményt, ha nem ilyen kaszabaszaboszolós időket élünk. Na de sebaj - ez legyen a legnagyobb gondom.

p.s.
Senna!
Lám, ez a generációs különbség: libazöld-cyberpunkzöld...

Névtelen írta...

Ist,
te viszont szereted magad minimum másfélszer annyinak tettetni, mint amennyi vagy :)) hol a fiatalosság?
(amúgy csak halvány fogalmaim vannak a cyberpunk mibenlétéről, de most nagyon vagányan hangzott itt ez a szó, hát megpróbálkoztam vele)

Szélanyó írta...

Én valahol kettőtök között a Cyberpunkról Billy Idolra asszociálok, és az egyik kedvenc lemezemre, tehát egyáltalán nem vettem sértésnek:) Viszont rögtön rákerestem Google képkeresővel, hogy vajon milyen az a cyberpunk-zöld. De egyik kép se volt zöld, így ez titok maradt számomra:)

Erről a zöldről nekem a 80-as évek számítógépei jutnak eszembe, amik ezt a színt bírták és passz. Meg a Mátrix, ami viszont tényleg maga a cyberpunk, és akkor mégis megvan a titok.

Névtelen írta...

Anyó, nekem is Billy Idol jut elsőnek eszembe, úgyhogy nincs olyan hatalmas szakadás :)
A zöldre először azt mondtam volna, hogy neonzöld, de aztán, ha már neon, az olyan technós, hát akkor legyen szájberpánk. Szájbergyerek.

Névtelen írta...

Na, ifjúság,

ha úgy látszana, hogy öregbítem magam, bocsi, nem direkt. Csak elég girbegörbe utam volt idáig, talán ez jön elő néha, de tény, hogy 41 vagyok, nem 61.5.
A zölddel meg mindketten melléfogtatok mert mint elbitangolt festőnövendék, megállapítottam, hogy ebben kb. sötét kadmiumsárga és sötét kobaltkék van, kimondott melegzöld a neonzöld és a régi szgép-zöld hidegzöldjéhez képest. Dióhéjban ennyit mondanék a tőzsdéről.

Szélanyó írta...

Ha pár évvel korábban indulna a spermatogenezis, most egymás fiai lehetnénk így hárman!

Elbitangolt építészként lusta vagyok hexadecimálisan színeket keverni, úgyhogy elfogadtam az első valamire való zöldet, amit felajánlott a blogger. És egész megszerettem mostanára.

Névtelen írta...

A piaccal kapcsolatban azt fűzném hozzá, hogy én hexameterben vagyok otthon, nem színekben! :)

Névtelen írta...

"most egymás fiai lehetnénk így hárman!"
Anyókám, az rút világ lenne :)

Névtelen írta...

Oh, yeahhh!! Ha lehet, evezzünk immár a tőzsdei vizekre, lefáradtam az agytekerenceléstől...

Névtelen írta...

És akkor mit mondjon ezt az agytekerencélést végigolvasva Macs-karom anyátok, drága gyermekeim? :) Különösen, mint elbitangolt klasszika filológus.
Ist, ez a színelemzés lenyűgözött, de kadmium és kobalt ide vagy oda, sajna kifolyik a szemem ettől a színvilágtól. De Anyó kedvéért, legyen.
A zárás, no igen, csak azt tudnám feledni... A bázisokból kitörő varázslatokat nagyon szépen lehet zárni a ROC-cal, akit sámánunk, Senna időnként csókoltat, de ettől még egy nagyon baba kis indikátor. Mármint a ROC. Ha jók lesztek és szépek, mesélek róla hosszabban is, de előtanulmányul megnézhetitek az Econet, a TVK, a Plast és a hati chartját az ezévi nagy trendjeikben. Csak még azt nem tudom, hogy Jenkiföldön müxik-e a dolog, továbbá azt sem, hogy mivel fogom zárni a kisebb trendeket.
Szóval még csak a Szent Grál feléig jutottam. Vagy addig sem.

Névtelen írta...

Szentgrál felé, félúton...

Bármilyen jó is leszek, a Markers-ben akkorsincs ROC, de érdeklődő alkat vagyok. Ül, figyel, nem zajong.

Névtelen írta...

Annyira azért nem kell jónak lenni, csak úgy komfortosan. És ha választani kell a kettő között, akkor inkább komfortosan. :))Jóvanna, tudom, hogy nincs olyanod, de valahogy megoldjuk.

"Szentgrál felé, félúton..." Hmm, ez jó.

Névtelen írta...

Macskanyónak jót tett a nyaralás! :)

Szélanyó írta...

Na ennyi a mátrixzöldről! Azért szemkifolyást nem akarok végignézni!:)

Névtelen írta...

Senna,
úgy ám! :)

Anyó bácsi,
köszönöm az irántam való jóságod. :)