2007-08-08

Gap up



Az első 20 perc után néztem a nagyobb nyerőket (nem feltétlen gappereket), hogy ki konszolidál olyan szép szűken a csúcs közelében, amiből felfelé induláskor biztonsággal meg lehet longolni. Fél óra alatt akkora nyerőt sikerült így összehozni, hogy tyű. 2 perces gyertyákon követtem a pozikat, és mikor úgy láttam, hogy fárad a momentum, kiszálltam belőlük. Nem vártam meg, hogy nagyon elromoljanak, inkább lemondtam az esetleges további emelkedésről. NVS (4. ábra) esetében azért szálltam ki, mert túl lassú volt, nem illett a képbe. 4-ből 4 nyerő. Keresek még ilyeneket, hátha még másfél órával nyitás után is előfordulnak.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nem akarok veszekedni, de reggel olyan állat tomboló bika volt, hogy nehéz volt papírt találni, ami nem száguldott :) úgyhogy a statisztika szerintem ma nem olyan érdemleges.
Nem beszólásnak tekintendő! :)))

Szélanyó írta...

Egy bejegyzéssel feljebb magam is kitértem erre a tényezőre, nincs ezen mit szégyelleni. Remélem máskor kevesebb, ám ugyanilyen jól működő setupom lesz:)

Az igazi nagy királyság az lenne, ha reggel minden frappánsan működne, utána meg nem igazán, tehát két óra alatt keresném a zsetont, előtte-utána felszabadultan rohangálnék a világban.