2007-08-09

WPTE


És ha már nosztalgiázunk, akkor egy kedves emlék: WPTE. Azóta se láttam leírva ezt a gyönyörű szót... Akkoriban keményen nekiszaladtam a piacnak, nem szaroztam. Kétszeres tőkével entry csak úgy, mert emelkedik. Stop elképzelés sehol. Botrány. De kerestem vele 26%-ot a tőkémre vetítve egy óra alatt kb. Utána felfüggesztették a cuccost, abból kimaradtam már. Ilyenek voltak régen, mikor nem vak ez, csak bátor voltam. Kis türelem, és ott jött a gazdaságos belépő mellesleg...
.
De hagyjuk ezt, a lényeg, hogy a hetes charton az a tüske, az ATH, na az nekem megvolt DT-poziban 24.50-ről, és 28.00-on eladtam pár perccel a csúcs után. Azóta esik, $3.40 jelenleg. Az élet császára, kérem szépen, az voltam, na.
.
Mekkora flash!
.
Az első ábra a régi, akkoriban minden beszűkülést slimjimnek hívtam, mert nem voltam túl művelt, viszont tetszett ez a szó.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én is nagyon jól szórakoztam, amikor úgy fél éve újraolvastam a naplóidat.
Aztán a határidőkhöz érve (augusztus közepe) majdnem elsírtam magam...

Szélanyó írta...

Én is csak azért nem sírtam, mert nem kaptam levegőt:) De valahogy mindent túléltem. Nyomnék most magamra egy longot, de 100% saját tulajdonban vagyok, így nehéz:)

Névtelen írta...

Ha most gonosz lennék, azt mondanám, hogy áruld el, milyen stratégia szerint szeretnél kereskedni október közepéig. Ha elmondanád, és én úgy látnám, hogy nem lesz nyerő, bevezethetnénk egy OTC Windmother futures kontraktust, WMA1007 néven, 500 dollár a letét, egy kontraktus a teljes tőkéd tízszerese, és longolhatnád magad, én meg shortolnálak :)
De mindezt csak akkor, ha nem tetszene, amire készülsz, ugyebár.

Szélanyó írta...

Úgy vezessünk be engem, hogy legyen belőle tőkém. Cserébe elmondom, mit tervezek. Szép lassan, a posztjaimban. A mai meg a tegnapi trédjeimet fogom egyre jobban újrajátszani újabb és újabb forróvérű tickereken.:)

Névtelen írta...

Oké, akkor kell egy harmadik szereplő, akinek elnyerjük a pénzét közösen.
Valaki jelentkezik? :)