2007-08-20

CROX


Vegyük sorra, mit tettem ma:

  • Úgy döntöttem, azon papírok között fogok kapirgálni, akik az utóbbi hónapban durván mozogtak, 1milla naponta, 30% range, 20 usd felett. Ezek a papírok biztos szépen mozognak, mert sokan szeretnek volatilis és likvid hullámokon lovagolni.
  • Ezt a szép CROX gap openinget találtam, ami már épp tört kifele a reggeli oldalazásból, úgyhogy nagyon keveset gondolkoztam, és megvettem.
  • Utána kezdtem variálni, hogy akkor most 2 vagy 5 perces gyertyán nézzem, mikor szálljak ki, mennyit veszíthetek egyáltalán, miért nem emelkedik már tovább, nem igaz, most mi lesz!
  • Néztem a második oldalazó szakaszt, és egész jól tartotta az előző csúcsa, kicsit megnyugodtam. 2 percesen néztem, mert elég nagy volt a kockázat. Elindult felfele, örültem. 2 perccel később meg lefele, elegem lett, kinyomtam gyorsan még nyerőben, ne hülyéskedjünk tovább.
  • Pár perccel később tényleg kitört, és ment még 100 pontot a félórás ema mentén. Később 200-at is, de azt úgyse hoztam volna el sehogy.
  • Namost itt hibák voltak, fejek fognak hullani. Mivel összesen egy fős vagyok, most az egyszer megbocsájtok, nem váltom le magam, de gondolkozzak el a jövőmet illetően!
  1. Papírkeresés király, megtaláltam az egyik legcsodálatosabb lehetőséget, éljen.
  2. Nem volt türelmem beszűküléseket figyelgetni, úgyhogy arra gerjedtem rá, ami épp tör ki, következésképp lemaradtam a kitörésről. Mégis megvettem. Türelmetlenség. Hiba.
  3. Nagyot kockáztattam, nem akartam veszíteni, ezért nem bírtam végigülni az oldalazást. Terv nélkül indulás, hiba. Türelmetlenség megint hiba.
  4. Ha momentumra játszottam volna, mint ahogy múlt héten terveztem, az első piros gyertyánál ki kellett volna szállnom, kb mikor indultam. Tehát momentumhoz nagyon késő beszállás volt ez. Trendre meg lehetett volna várni pullback-et, kb ott, ahol kiszálltam, ott kellett volna be. Vagy ha korábban észreveszem, az első kitörés percében. És akkor lehet emázni.
De legalább nem veszítettem.

12 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ejj, ember!

Ennyi idő után még mindíg ilyen Hűbeleboldizsár-módra belepancsolni ?! Valami önfegyelemfokozó mentális tréning nagyot lendítene az erdnényességeden. Vagy a majd a zserbó...

Névtelen írta...

Anyó,

a lényeg, hogy szép alaposan kielemezted, abból okul a tréder. És nem veszítettél így se, ahogy írod.

Névtelen írta...

Zserbó-téma:

Lassan annyian mennek rá, hogy a ZSERBO0712 tiszta buborék. Macskanyó néni zserbós tálcája a fundamentum, az érdeklődés hatalmas, szóval ez rendben lenne, de mégis mániás már a piac. Részemről shortolni kezdem, ha exponenciálissá válik az emelkedés :)))

Névtelen írta...

Sennám,
ezzel a "Macskanyó néni" szöveggel éppen befolyásolod a piacot a shortod irányába, ez bennfentes kereskedés! :)

Vajon annak is használ a zserbó a hűbelebalázs-identitás ellen, aki süti? Ezt tesztelni fogom...

Névtelen írta...

Macs-karom !

Használ, használ :)

Szélanyó írta...

Jó, tényleg lehetnék fegyelmezettebb is, de azt csak olyankor lehet, ha már bízom egy konkrét szabályban. Legjobb lenne előre tudni, hogy fog kinézni a chart, akkor tök fegyelmezetten csinálnám végig:)

Namost ha elég sokat játszom egy adott stílust, és nem ábrándulok ki olyan hamar, mint szoktam, hanem kitartok egy mellett, akkor abban egyre jobb leszek. Tehát nyernem kell ahhoz, hogy kitartó és magabiztos legyek. Éreznem kell, hogy valami működik, nem csak elméletben, hanem a saját bőrömön is. De ez hamar meglesz, előbb mint hogy a ZSERBO hatit bejegyezzék a ZBOT-on! (Zalaegerszegi Board of Trade)

Névtelen írta...

"Használ, használ :)"

Egy igazi lelkes fogyasztó, akarom mondani, támogató :)

Az, hogy Macs-karom néni, már elfogadható? Mégiscsak néni, aki sütit csinál! Úgy kedvesebb. Tartok tőle, hogy ezzel tovább vágom a fát magam alatt. Meg a zserbót :)

Névtelen írta...

Ne tetézd, ne tetézd! Látom, szeretsz veszélyesen élni. :)

Névtelen írta...

Hát Senna ebből már nehéz jól kijönni :)
Short, meg nénizés stb. Nem baj majd elmeséljük milyen volt.

Névtelen írta...

Oké, én úgyis kaptam születésnapomra egy fél-rokonomtól olyan zserbót, hogy ihaj (ZSERBO0707, már kifutott, de még mindig érdemes venni, mert emléknek is csodás). Szóval majd azon mélázom, amíg ti híztok a decemberin!

Névtelen írta...

Nem, tboly, nem hagyjuk ki a longból az instrumentum indítványozóját. :)

Névtelen írta...

Tényleg, végülis én vagyok a market-maker :) (még az IPO-nál televásároltam magam prompt ZSERBO-ból, úgyhogy a határidős short legfeljebb csak fedezésnek kell!)