2007-05-08

BDE, DAR

A tegnapi három tapírból egy bukott ma, egy oldalazott, egy meg emelkedett, pont az én AFCE-m, el is adtam, ahogy terveztem, és vettem egy kis BDE-t helyette (@15.95), amivel szintén jól állok így zárás környékén. Meglátjuk holnap.



.
DAR kitörését is nagyon vártam már, és szépen is ment ma, volt is egy durva kitörő gyertya, amit élőben észleltem, és olyan különlegesnek éreztem a pillanatot, hogy be is vásároltam belőle daytrade-re. Amikor a kitörést lekorrigálta 109%-kal, kiszálltam, 110%-nál megfordult, és azóta megint emelkedik. Tipikus. Nem volt likvid a timeframe, amin játszottam, fogjuk rá, hogy ezért történt. Kirázták a gyengéket, a gyávákat, világméretű összeesküvés történt, mint mindig, ha veszít az ember. Az a baj a ritka helyzetekkel, hogy túl sokat várok tőlük. Ha stratégiát játszom, van esélyem nem hibázni, és nem is zavar a bukás. Most veszik, mint a cukrot, swingre jó lett volna, csak nem volt több marginom. Így viszont lett kevesebb. Elvileg tegnap este jelentett, de nem volt semmi aktivitás, lehet hogy nem hozták még nyilvánosságra, úgyhogy veszélyesnek is hangzik éjszakára. Az utolsó percekben jött a forgalom.

Nincsenek megjegyzések: