2007-05-17

NEXM, OMNI, GNVC

Jó - mondok -, nézek hetes chartokat, hátha azokban jobb kitörések vannak. Vagy tartósabbak. Vagyis ha napi charton nézek kitörést, ne akarjam napi gyertyán lekövetni, mert oly gyakran másnap vége is az örömnek. Azonban, ha valami hajlandó a hetes chartokra amúgy is jellemzőbb szép nagy alakzatból aznap kitörni, mikor én keresgélek, az jó lehet több hetes-hónapos pozikra is, amiket kényelmesen figyelhetek napi rendszerességgel. Nem is kell sok belépőt találnom, elég ha néhány naponta van egy, hogy ha kiesek valamiből, nemsokára találjak helyette mást. Hetin keresek, napin követem a trendet. A trendkövetés, kiszállás a már ismert ezerféle kusza szubjektív variálással. Amíg nem tisztul le valami egyetlen egyetemes rendszer, ami mindennél jobb, de legalábbis a szubjektív variálásnál biztos.
.
Nagy momentumok végén zárok, ha elég gyakran találok belépőket - minek üljek ki korrekciókat, ugye. Pullbackekből kemény letörést eladok, nem jó előjel a folytatásra. Előző mélypontról nem is beszélve. Kezdeti kockázat alá mászást is eladom természetesen. Esetleg negatív macd-divergenciánál kisebb momentumokat is zárhatok, de ez nem biztos. Majd kijön valami, mindig eszondom. Gyűjtöm a chartokat, itt vannak az elsők:
.
NEXM

Tegnap este vettem, már ma meghálálta.

OMNI

Ezt napon belül is sikerült a legjobb helyen megvenni, a korrekció vége előtt pár perccel. Nem túl szándékosan, azaz nem vártam meg a korr végét, hosszú távra nagyobb kockázatot vállalok. Nap közben tört ki amúgy, ami azt jelenti, van valami hír. Megnéztem, van. Olyan igazinak tűnő. Ja egyébként nem tört még át a hetesen komoly vonalakat, de ilyen tf-en van esélyem kitörések elejét elcsípni, míg naposon esténként már inkább a végét kapom meg.

GNVC

Ezt hetesen túl gyorsnak találtam, de naposon nagyon tetszett, azért vettem meg. Hónaposon is most jó esélye van sokéves csúcsra menni, sávból kitörni, figyu csak a forgalmat az utolsó emelkedésben! Hír is volt, ma került be a nasdaq biotech indexbe. Ennek örült hát a nép. Örüljön még néhány napig, azt ajánlom.

Mindenből csak keveset vettem, nem hiányzik a balhé.

Nincsenek megjegyzések: