2007-10-16

CYNO

Egy csodálatos belépés, végre ott shortoltam, ahol kell. Nem a kitörés végén, hanem az elején, mert már a nyitás utáni konszolidációban elkezdtem akarni a pozíciót. Rögtön igazam lett, és nem igazán likvid cucc lévén pár mp alatt lenn volt a béka alatt. Kis pihenő után még ment tovább, de már nem akkorát. Az utolsó régi támasz (39.50) megfogta az esést. Mindegy is, mi fogta meg, újabb pihenő, majd emelkedés. Ekkor ki kellett volna dobni, de az volt az eredeti elképzelésem, hogy ne járjak úgy, mint tegnap, végigülök egy jó nagy trendet. Mármint ha meg nem fordul. A korrekcióban nem volt forgalom, nem mondhattam, hogy na megfordult a trend, mégis sokat visszavett a nyerőmből, túl sokat. Ideges voltam, és egy elég jó bika próbálkozásnál kidobtam. A próbálkozás behalt persze, sőt a későbbi emelkedést is épp most fojtják vérébe, de ez nem változtat azon a tényen, hogy közben az indulásig visszakorrigált a cucc, azaz eltűnt volna a teljes nyerőm, sőt. A trend talán még folytatódik, de nem ma. Márpedig csak daytrade-re vettem, túl nagy is volt a pozi éjszakára, meg nem is akartam.
.
Megint szép kis profitom lett, de ezt csak a belépőnek köszönhetem, a kiszállás istentelenre sikerült. Az oka a bizonytalanság volt, ami megengedhetetlen. A kára nem a pénztárcámban, hanem az idegrendszeremben volt tettenérhető leginkább. És a feldúlt idegrendszer hosszú távon a pénztárca ellen fordul. Tanulság: rövidebb távú trendben kellett volna gondolkozni. A tegnapi napot nagyjából lemásoltuk (régi néphagyomány) és akkor sem volt kifizetődő nagy korrekciókat kiülni. Semmi okom feltételezni, hogy egész nap egy irányba fog menni egy cucc. A momentum önmagában is egy kis trend, elég nekem azt megfogni.

Nincsenek megjegyzések: