2007-10-05

RCH, ACTS


RCH-ról egy teljesebb kép azóta. Nem vakrepülés ez, épp ellenkezőleg: meseszép, tankönyvbe illő chart, amihez hozzá kell írni, hogy sajnos a valóságban ilyen nincs. Pedig van. Olykor.
.

ACTS a teljesség kedvéért. Semmi izgalmas, csak egy próbálkozás. Olcsón megúsztam, mert hát már eléggé fenyegetett azzal a letöréssel, és gyorsan ki tudtam dobni mikor meglépte. Persze stoppal ugyanezt elérhettem volna, de akkor az időnként előforduló értelmetlen tüskézés is kidobhat, úgyhogy jobb szeretem kézzel csinálni.
.
Ha rendesen olvasható ez az 1500x700-as méretű chart, akkor többet nem szenvedek a lekicsinyítéssel, de azért aki nagyon undorodik attól, hogy scrollozni kell egy normális monitoron, az szóljon be nyugodtan. Nem vagyok olyan veszélyes, egy macskát nem lennék képes ivartalanítani!

Nincsenek megjegyzések: