2007-10-25

EPAX, PDLI

Ezeket viszont megcsináltam rendesen. Az első EPAX, jó kis pánikpapír. Hosszú unalmas bika után történt valami, és pár nap alatt bukott több évet. A játékba az ideális ponton nem szálltam be, mert vártam egy forgalmas megerősítést. Az új mélynél mégis rányomtam, de olyan túl nagy menet már nem jött, úgyhogy learattam a kis profitot. A másik PDLI, fontos szintet tört le, mikor megindult, beleadtam. Nagyon jól zuhant, de visszapattant. A következő kör nem akart jönni, amikor megindult mégis, nem volt forgalom, úgyhogy zártam. Zárhattam volna korábban is, az első nagyobb felpattanásnál, de nagyobb esésre számítottam.
.
A TEX-es frusztráció után az új setupokra már beállítottam a megbízásokat és alarmokat rendesen előre, mitha élnék. Ezért sikerült például PuDLI kutyát ilyen jól elkapni. Lett volna több lehetőségem is, úgyhogy a módszer amilyen melós, olyan jónak is tűnik. Sőt az a kérdés, hogy eddig miért nem így csináltam. Ha van egy setupom és nem figyelem, az pont olyan, mintha nem lenne.

4 megjegyzés:

Árpi írta...

OSIP volt a mai nap sztárja.. bosszantott is, hogy nem volt benne az earning listában, pedig tegnap jelentett...

Chartja itt:

http://daytradingstocksoptions.blogspot.com/

Névtelen írta...

Megtaláltad hát pudlikutyá! Nálam ott van a top név között (mint Jérce Juci is például. Vagy picilány (PCLN), jósda és a többi :) ja meg Elnök úr, ami még te találtál ki :))

Névtelen írta...

Ja és bocsánat, hogy a szakmai kommentárra már nem maradt kapacitás, most a nevek jobban foglalkoztattak :)

Névtelen írta...

A pudlinak én is megörültem, mert rögtön ez ugrott be a ticker olvastán, és tessék, Szélapánk is elsütötte. :)