2007-10-08

PIR, KBH


Most mit mondjak? Jó vagyok, na.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Heló anyó, hogyhogy mostanaban nem kommentel senki, szakerto kommentekre szomjazom! :)

Névtelen írta...

Lehet a KBH-t megtartottam volna momentumra(úgy értem több napra) (Tudom itt nincs feltételes mód) Naposon hidden bear RSI-on Stoc-on meg szinte mindenen.Ezt konfirmálta ma.
Amúgy gratula!
Csirizár

Szélanyó írta...

Helló és köszi!
Ez az idővallum lett tervezve, nem bánom, hogy nem tartottam tovább. Mindkettőt sikerült napi csúcs/mély környékén kidobni, ami jó érzés. Hosszabb távú elképzeléseim nem is voltak, meg így is majdnem elaludtam már a végén a monitor előtt:)

Kommentek meg jönnek bőven, csak aki kritizál, azt letörlöm, azért nem látszik. Na jó csak vicceltem. Nemrég magára hagytam a blogot jópár hétre, munkadandárság miatt, és kicsit megapadt a nézettség. Most is heti 3 trédem van, ennél több izgalmat kínálnak a kismama blogok is, tudom én:)

Mikor meg már sokat fogok kereskedni, lehet hogy nem lesz energiám ilyen szépen ledokumentálni őket, csak kifekszem a kubai villám teraszára, és szürcsölök ezt-azt.

Bár a nem-dokumentálás árt a fejlődésnek. Nincsenek tanulságok. Úgyhogy a fontosabbakat akkor is fel kell majd dolgozni, ha a másik szobában már kenegetik egymást tejszínhabbal a havannai cserkészlányok, akiknek azt mondtam, hogy videoklipet fogunk forgatni, holott.

Névtelen írta...

Apppáámm...

daliásak, tényleg. És én se tartottam volna tovább,mert az indítóok addig tartott épp, a következő meg már külön történet lesz, ha lesz.
Amúgy Kubában nem úttörőlányok vannak? Tegnap láttam őket a tévében, ahogy tanóra előtt Che Guevara-ra esküdöztek.Ja, és azt üzenik neked, hogy ha velük akarsz pajzánkodni, ajánlott egy méretes szakáll meg legalább egy svájcisapó, különben észre se vesznek...

Szélanyó írta...

Unom már, hogy mindenki a külsőmért meg a belsőmért szeret, azért megyek oda, hogy a pénzemért szeressenek:) No de tényleg úttörők, most még egy héttel a szocializmus bukása előtt. De én utána megyek.

Névtelen írta...

Nincs ezen mit kommentelni, ha lenne, Szélanyó is a szokásos hosszúságban értekezett volna róla :) jók és kész.