2007-12-21

Boldog Karácsonyt!

A világvége elmaradt, a héten egész jól belejöttem a játékba. Most élvezem. Nagyjából kontroll alatt tudom tartani a stratégiámat, a setupkeresést, a kockázatkezelést, az idegállapotomat, a beszállókat és kiszállókat is, bár utóbbiakra képtelen vagyok mechanikus rendszert feszíteni, amit pedig annyira akartam. Még nagyon sokat kell visszamenőleg elemezgetnem, hogy meggyőzzem magam, hogy egy fix rendszer jobban szedi ki a pozikat, mint én. Mindeközben a belépőket is fejlesztem, szép lassan változik az ízlésem setupilag is, tehát amit tegnapra tökéletes stoppolásnak kitalálok, holnaptól simán lehet, hogy nem jó. Mert mondjuk nagyobb momentumokat sikerül levadásznom, és tovább érdemes tartani a pozikat, mint eddig, vagy mittomén. De most feküdjünk a fa alá villámgyorsan, és együnk szaloncukrot!!!

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Bódog Karácsonyt!
Sok setupot kívánok a fa alá!

Névtelen írta...

Szia Szélanyó! Boldog Karácsonyt kívánok neked, és az olvasóidnak!

Névtelen írta...

Szélanyó és hűséges nyomkövetői !

Kellemes Ünnepeket kívánok és sikeres trade-eket a jövő évre.

SittingBull írta...

Én is csatlakozom az előttem szólókhoz, és Boldog Karácsonyt Kívánok mindenkinek!

Névtelen írta...

Boldog karácsonyt Szélanyónak és minden olvasótársnak! :)

Névtelen írta...

Nem tud visszaírni, mert bejgli longban ücsörög

Szélanyó írta...

Nem is volt beigli, pedig longoltam! Mindenkinek köszönöm a jókívánságokat, és hasonlókat Nektek is!