2007-12-27

ema

Most csak ennyi, mer tök tetszik.

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Zuhan a piac, és Te nyaralsz???
Tessék felvenni a munkatempót!

Szélanyó írta...

Jaj dehogy nyaralok:) Oké a nap elejéről lemaradtam, de ebédidőtől ott voltam és buktam is egy jót. Hétfőtől leszek atomprofi, ez csak a bemelegítés volt!:)

SittingBull írta...

Nincs mit publikálni? :P

Szélanyó írta...

De van, csak -szaknyelven szólva- el vagyok havazva:) Ma pl 15 órát aludtam, és le is késtem a nyitányt, úgyhogy... Majd lesz itt még kutyavásár!

Névtelen írta...

egy tradernek 20-22 óra alvás dukál

Szélanyó írta...

az a macska meg a koala. meg a wombat. ma mekkora zuhanás volt, és egy vasat nem nyertem összesítésben. elemzős éjszaka jön, tanulságokkal, remélem.

Névtelen írta...

A macska??? Ugyan, rosszindulatú egér-pletyka, semmi több. Csak szeretne annyit aludni, de nem szokott neki összejönni.