2008-02-12

BRO, PRU








Ma épp nyugis voltam és kicsit nyereséges is, de azért amint az ábrák mutatják, van még min csiszolni. Az elsőn az látható, hogy milyen komolytalanul képesek kitörögetni papírok, és hogyan megyek bele 10x ugyanabba a trutymóba. Nem túl okos, ugye.
.
A második nagyon szépen indult, aztán nem hagytam érvényesülni, úgy zártam, mint ha ez is csak egy véletlenül elkapott hangulat lenne, azaz gyorsan learatni, amit lehet. Persze kitörés közben nem szoktam tudni, hogy komoly trend lesz-e belőle, vagy csak egy tüske, de előbbiekre kéne törekednem, azaz minél jobb célárú belépőket találni, és minél több esélyt adni, hogy el is érjék, mindamellett a gyakori tüskék esetén se haljak éhen. Ha holnapig el nem felejtem, az adott setupot megelőző momentumokhoz optimalizált ema-s zárást például kipróbálom szívesen.

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Üdv !

Namost aztán kommentálok... Az első ábra pont olyan amibe én az utóbbi hetekben sorozatosan szívtam meg idehaza. Mekkora a valószínűsége hogy egy ilyen szép háromszögből semerre sem megy ki ? Gyaníthatóan nem sok sőt elég valószínűtlen. Nem ilyenhez vagyunk itt hozzászokva !!

Mindenesetre, a másodiknál a korrekt a chart, miután felülről lépett be az alakzatba, olyan 67.3-ig számítani lehetett rá. Valóban túl hamar volt a cover (az ajánlati könyvet bámultad és jött pár nagyobb vételi ajánlat ?)

Azért nem rossz, a másodikkal nagyon jó kockázatú setup jött ki, ezekre kellene nekem is komolyabban ráfeküdni

Üdv, Lököttt

Szélanyó írta...

Hát mi is hozzá vagyunk szokva, csak hát ami sok az sok:)

Nem nézek nagy ajánlatokat, inkább csak annyi, hogy ott megállt a zuhanás egy időre, én meg egy felpattanástól beféltem. Nem volt zárásra előre elhatározott koncepcióm, főleg egy újabb ilyen csapkodós nap vége felé. Mármint a piac csapkodott, nem én:)

Névtelen írta...

Egyébként 10 perc alatt 20 dollár...számold ki, az mennyi egy év alatt...burzsujtréder...

Szélanyó írta...

feltételezzük, hogy minden 10 perc ilyen?

Névtelen írta...

jó, szombat, vasárnapot vonjuk ki.

Szélanyó írta...

ugye hogy ugye akkor viszont milyen csóró tréder vagyok, panelproli antiburzsoá? még panelom sincs!:)

Névtelen írta...

Amelyik nap semmi nem jön össze, meg kell shortolni a FOS(L)-t.

Névtelen írta...

Amelyik nap semmi nem jön össze, meg kell shortolni a FOS(L)-t.