2008-02-29

Pár szép

Mielőtt a mai trutyit megbolygatnám, elkezdtem nézegetni a nap nyerteseit, a top range papírokat, és itt egy gyönyörű. A 6ema -ha ügyesen védekezünk a kis böködésekkel szemben- végig engedte volna tartani. A gond csak az, hogy a lilával jelölt helyeken is simán bementem volna, és a valódi letöréskor már rég halott lettem volna, ahogy az is voltam. Persze tudom, hogy az ideális ilyenkor az, ha a letörés elején még van egy plusz pihenő, mint a sárga nyíl előtt is, de nem vagyok alkatilag képes 5 órán keresztül mozdulatlanul bámulni egy papírt, hogy hátha csinál egy ilyen tappancsot. És persze megint csak a legszebb chartot mutatom, tehát általában 5 óra várakozás után a nagy semmi jön, ez benne van a pakliban. Még iderakok pár szépet, hogy feldobjam velük magamat. Ilyenkor, zárás után már könnyű megtalálni őket... a kamu kitöréses ügyek fel se tűnnek, meg nincs is mit nézni rajtuk, csak hogy milyen sokan vannak esetleg. Ez a becsapás az egészben, de kell a lelkesítés végett:
.














.
Kár, hogy nap közben nem ezeket néztem. És nem abban a pillanatban, mikor érdekesek voltak. Na majd egyszer.

Nincsenek megjegyzések: