2008-02-02

Yahoo!

A piac csak nem esett le, hát hiába járatom itt a szám, úgy látszik. A szerdai tüske meg lett éve. De majd jól kiszúrja a bendőt, és szakad le az egész miskulancia Mexikóig répástul meg kukoricástul.
.
Ma roppant jó napom volt, de most nem azért, mert hülye voltam, és ekström kockázatot vállaltam dühös kétségbeesésben, hanem jól játszottam tényleg. El ne felejtsem hétfőig a helyes hozzáállást. A második legjobb napom november óta. Így kell csinálni mindig. Nincs több megbotlás. RoboMum.
.
Példákat most nem, mert álmos, szomjas.

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

A vombatot is etesd!

Szélanyó írta...

Ja lassan le kéne cserélni mer már nem vicces, de nincs erőm:) Addig mindenki legyen szíves örülni neki, olyan édes és annyira veszélyes!

Névtelen írta...

shortolj, shortolj!
Magyar zászló a kézbe, aztán nyomkodd a SHORT gombot, hogy tudják az USÁ-ban, mit tudnak a magyar tréderek!

Névtelen írta...

Most azért jól beesett megint...
Bár shortolni nem könnyű ebben a helyzetben mert már nyitáskor lent volt.

Lehet odakünn napon túl shortolni ?
Nézegetem az utóbbi időben az e-trade-et. Lehet hogy kénytelen leszek átevezni hozzátok !

Szélanyó írta...

Candide, megnéztem a kedvedért, elég nagy arányban shortban üldögéltem, ami nemcsak arra jó, hogy hó végén a vöröshagymát ne magában egyem (keserű) hanem hogy a Gulasch és Puschkasch után még valamiről híres legyen szittya népünk. Langosch!

Lököttt, E-trade mér pont? Az megvan, hogy 7 usd a minimum brokidíj? Meg hogy valamiért fél év alatt több mint 90%-ot vesztett az értékéből a cég? 25-ről 2 dollár környékére pottyant, most azért már 5. Engem főleg ez hozott lázba (ETFC@nasdaq). Shortolni persze lehet problémamentesen az apacsok földjén napon túl is!

Csihuahua!

Névtelen írta...

A történet úgy hangzik hogy a cég amelyiknél dolgozom megajándékozott egy ingyér ökkáunttal az e-trade-nél, rátéve egy jelképes összeget amivel mondjuk egy havi bérletre futtya.
Ezt a kettőt próbáltam összekombinálni de a 7 USD-s brokidíj kicsit soknak tűnik.

Ez az IB-nél spread-re van számítva a brokidíj? (Bocs hogy újra meg újra felmerülnek ilyen kérdések, láttam hogy eccer már volt róla szó, nem kell rá válaszolni ha túl fárasztó)

Azért még annyit leírok ide kiönteni a szívem hogy az egyik swing amit nyitottam reggelre úgy beszakadt hogy a stoppom alá ment a szemtelenje. Most aztán itt a tuti... ki látott már ilyet!

Szélanyó írta...

IB-nél papíronként fél cent, de min. 1 usd. Azaz ehhez 200-at kell venni.

Kiütött a stopod? Mert olyat már mindenki sokat látott:)

Én ma olyat láttam többször is, hogy több tucat árszintről eltűnik az ajánlat, én meg csillagászati összegeket könyvelhetek el bukóban. Erre is fel kell készülni, például nézni kell a könyv szintjeit, hogy van-e ajánlat elég, azaz likvid-e a papír, vagy csak annak tűnik.

De az igazi baj, hogy ha nagyot szívok, utána elvesztem a koncentrációmat és megőrülök.