2008-02-16

CGNX

Egy napra megszakítottam bukószériámat, elkezdtem újra szép setupokat találni, és hajlandó voltam kicsiket kockáztatni rajtuk. Ennek örömére a legszebb chartot be is mutatnám, mély sajnálattal, hogy csak ennyit hoztam ki belőle.
.
Az egyperces ábrát véletlenül felülírtam az ötpercessel, úgyhogy nem mutiból készült! Csak az volt ráírva, hogy hát azért nem tartottam trendre a pozit, mert túl sok ocsmány visszarántást láttam mostanában, egész a bázisig, meg még azon is túl. Olyan gyorsan, illikvid módon, hogy a végén a jó kis nyerőt bukóban kellett kidobnom. Na most itt kb 5 cent volt az initial risk, 21 a nyerő, nem akartam visszaadni belőle. Olyan gyorsan lőtt ki, hogy kellemetlen méretű pullbackre lehetett számítani, és valóban legalább a feléig vissza is húzott két perc múlva.
.
Szóval szép dolog a pozitartás amíg a trend meg nem hal, vagy el nem éri a céláramat, de mindaddig elmélet marad, míg ilyen gyakran vérükbe fulladnak a kitörések. Skalpolni lehet ezeket is ügyesen, okosan, és az se tragédia, ha egy trendnek csak az első lábát hozom el. Adott időre számítva momentumban lehet a legnagyobb hozamot csinálni. Talán még a keresgélést is hozzászámítva. Csak az elsők között kell lenni a kitöréskor, és az elsők között a realizáláskor is:)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szép!
Előre!

Névtelen írta...

Na tessék ma szünet van odakünn.
Következésképp tragikus a forgalom idehaza is. Bepunnyadt minden úgyhogy addíg verem a billentyűket egy blogban :)))

Névtelen írta...

A februárod milyen lett trédelésileg?

Szélanyó írta...

A február marha jól indult, aztán elkezdtem bukni jól. Pont mikor ezt a CGNX nevű kisebbségi cikket írtam, kezdődött a nyerőszériám, és mikor kérdezted, épp nyerőben volt a februárom. Ma estig jól ment, aztán buktam egy durvát, mert ámokfutottam a régi idők emlékére egyet. Felidegesedtem és 104 usd nyerőből -187-et csináltam 20 perc alatt. Úgyhogy most megint épp bukóban a február.