2006-10-13

BWNG, TSM

A tegnapi TTWO után még két tökéletes példáját sikerült produkálnom a legújabb stratégiámnak, amivel sikerült a tőkegrafikonomon bullish reversalt előidéznem, azaz kezdek feltörni a nyári szerencsétlenkedések után.


Ma már nem nyitottam új cuccot, mert hétfőn nem tudok időben gép elé ülni, és várhatóan most aztán már tényleg beindulnak a munkák, amik miatt távol kell maradnom a piactól egy időre. De ennél jobban nem is zárhattam volna ezt a kereskedős időszakot, pontosan tudom, hol kell folytatnom, ha megint eljön az én időm. Van még két papírom ebből a fajtából, akik lassan akarnak indulni, ATML és FUL. Utóbbira alig bírtam ki, hogy ne vegyek rá ma este, olyan jól néz ki. De majd úgyis megmutatom, ha zártam őket.
.
Nézegettem érdekes ETF-eket, mikor épp nem történt semmi, de akármilyen jól néznek ki egyesek, ha ezekre is vonatkozik a DT-szabály, mert stock-ként működnek, akkor megette a fene. Swingelni jobb szeretek egyedi részvényekkel, daytradelni meg még az e-mini hatik is drágák nekem. Vagyis túl kockázatosak. 10k usd-vel már néhány kihagyhatatlan helyzeten elgondolkoznék. Mikor az egész piac beszűkül és kitör. Hetente több ilyen eset akad, és ezt az intraday marginnal meg lehetne játszani, ami nem is zavarná a full margin swing részvénypozijaimat.
.
De lehet hogy kitalálok valami mást, amivel elüthetem a tétlen órákat amíg a swingre vigyázni kell a gép közelében. Hogy ne kelljen állandóan néznem, alarmokat pakolok a gyors trendvonalam környékére, és hallom, ha problémás valamelyik csóka. Akkor még mindig gondolkozom elébb, és csak döntés után nyomok gombot. A zsigeri reakciókra már elégszer ráfizettem. Pl. az ACE ma is jól kitört, amiből tegnapi minimumon kiszálltam. Ez akkor is butaság volt, ha helyette sikerült még jobb dolgokba szállni. De nem rágódok többé a múlton, örülök annak, hogy ma nem hibáztam.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Mindkettő szép volt. Grat.

Szélanyó írta...

Kösz!