2006-10-11

Dilemma - Játék és muzsika 10 percben

Zártam az RSH-t, mert ööö sok okom volt rá. Teleírtam velük a rajzot. Ilyen csúnya betűkkel, mert lusta voltam Photoshoppal utódolgozni az Amibrokert, de így is ugyanannyi meló volt, csak bénább eredménnyel.

Oké, lehet hogy hülyeség volt a trendcsatorna alján kiszállni, ha már béna voltam második nap eladni a kitörés végén, nyerőben. De gondoljunk csak arra, mennyi szép kitörésről lemaradtam ezalatt a 4 nap alatt, amíg néztem az oldalazást. Most meg még mínuszba is kellett volna mennem érte, és ennyire nem vagyok szerelmes belé. Na, nem magyarázkodom tovább, vettem helyette ATML-t meg TTWO-t, és tartom az ACE-t, ami szépen teljesített ma is. De ezekről majd inkább holnap írok, vagy ha zártam őket.
.
Ez a RSH chart egyszerre duplacsúcs, fejváll és medveháromszög, holnap bizonyára kitör valamelyik irányba, mert nagyon beszorult. A trend nem tört meg, és kitörés esetén vissza lehetne szállni (ha lenne szabad pénzem). Jobb beáldozni 20 centet egy valószínű nyereségből, mint kockáztatni 20 cent veszteséget egy bizonytalan helyzetben. Bár nem nyerni pont olyan rossz, mint veszíteni, a valószínűség sokat számít. (Egyébként tartósan veszíteni, vagy nagyokat veszíteni sokkal rosszabb mint tartósan nem nyerni vagy nagyokat nem nyerni, de amíg ezrelékekről van szó, és nem tendencia a bukás, addig a különbség bőven elhanyagolható.)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Elvileg nagyon egyszerű a dolog. Vagyon a fő trend meredeksége (alsó trendvonal), aztán jött a 2. mredekebb (okt 2-től indul), s Te beszálltál a 3. gyorsuló szakaszban. Abban célszerű kiszállni (trend törés), ahol beszállsz, vagyis az első csúcs után. Vagy igenis megkockáztatható itt a még érvényes trend közelében a beszálló, nagyjából ott ahol kiszálltál, feltéve, ha az utolsó csökkenő 3szögből nem le, hanem kitörés lesz, vagy short a trend törésekor

Szélanyó írta...

Na igen, én is így látom. Tehát vagy a momentumra, kitörésre játszom (nevezzük 3. trendnek) és a végén kiszállás, vagy egy meglévő 1. v. 2. trendet követek, de akkor olcsón kell venni, valóban ott, ahol kiszálltam. Sőt, ma lehetett volna, mikor innen kezdett erősödni. Nincs messze a stop, lehet ülni benne, amíg hagyja. Hamar nyerőbe kerülök a trenddel. De én inkább a momentumokra bukom, még ha nem is daytradelhetek. Úgyhogy másnap nyitóáron kellett volna kiszállnom.