2007-11-14

CREE

Ez volt ma a második (és hetedik) pozim, ebből éltem egész nap. Utána főleg szenvedtem, de amíg a szabályaimhoz ragaszkodtam, nem volt semmi baj. Úgyhogy holnap kitartóbban kell ragaszkodnom a szabályaimhoz. Főleg a belépéssel van most baj, a zárás elég egyértelmű. Nehéz kivárni egy egész gyertyát, ha épp kitörés van, és nehéz ellenállni neki csak azért, mert nincs elég forgalom, vagy túl magas a kezdeti kockázat, vagy csúnyácska a megelőző mozgás, vagy nem elég magas a kitörő gyertya teste, vagy a trenddel ellentétes a mozgás, vagy már kimerült eléggé a trend ahhoz, hogy békénhagyjuk. Ezek voltak ugyanis a fő hibák. És frusztráló, ha egy ekkora piacon nem talál az ember magának rendes belépőt órákig. De nem szabad mindenféle érzések miatt megszegni a szabályokat. Persze holnap megint okosabb és ügyesebb leszek. Ámen.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jó volt!
Az zavar, hogy annyira nem tudom megmondani, hogy melyik kitörés megbízható és melyik nem. A mániákban jobban megy, de a hagyományos breakout teljesen megbízhatatlan nekem. A magyar piacon ez sokkal egyértelműbb volt. Igaz, ott mindig ugyanazt a két részvényt követtem.

Szélanyó írta...

Én se tudom annyira megmondani:) De ha jó sokat csinálok és mindig kielemzem, talán ki tudok szűrni sok genyóságot előre.

CSIQ-val traderjamie (ld. hozzávalók) hasonlót játszott ma kábé, csak nagyobb timeframe-en és később. Ő nem várta meg a teljes gyertya kialakulását, és a kockázat szűken tartása miatt talán neki van igaza. Ki tudja. Maradok persze a sajátomnál, amíg nem találok jobb módszert a kamuszűrésre. Ha öt percig (0-5 percig) fenn/lenn tud maradni kitörés után, akkor talán jobb eséllyel igazi.

Névtelen írta...

De ez most kasza volt így, nem?

Szélanyó írta...

ez kasza volt és fasza, csak a többi nem:) amúgy ma is volt kb két "szabályos" trédem. egyik kasza volt. lehet hogy kiteszem mindjárt.