2007-11-30

Zöld szerda

Gyönyörűen trendelt a piac egész nap felfele, egy jókora gap up után. 95%-ban long voltam, és nyertem is rendesen, rekord profit az új világ beköszönte óta. Ennek megfelelően nyerő pozikat tudok bemutatni, olykor némi pozícióépítős játékkal kísérletezgetve. Az elv: minél biztosabb vagyok az igazamban, annál nagyobb size-zal legyek poziban, ügyelve persze az összesített risk-re. Zárni leginkább egyben szoktam, de itt lehetne kombinálni a momentumos és trendes játékot. Felét levágni momentum végén, felét tartani trendre. De az olyan uncsi, csökkentett kockázattal órákig ülni egy pozin. Ezért leginkább egyben szoktam zárni. Ja ezt már írtam. A csütörtök annyira izgalmas volt, hogy még nem tudtam feldolgozni, 12 érdekes papírt akarok mutatni, csak összeroppanok a feladat súlya alatt:) Persze a saját okulásomra meg fogom csinálni. De lassan kezdődik a ma, és már egy órával nyitás előtt +1% a piac, érdekes lesz.
.

5 megjegyzés:

Árpi írta...

Hello, Szélanyó(apó?)....

Kitehetnél te is linket rólam, én már rég kitettelek... :-))

http://daytradingstocksoptions.blogspot.com/

Árpi

Szélanyó írta...

Helló és köszönöm!
Most akkor így ide is került a linked:) Viccet félretéve, van egy nagyon visszataszító szokásom, hogy a hirdetéseket külön kezelem a tartalomtól. Utóbbit annyira a szívemen viselem, hogy még a barátaimnak se engedek a szerkesztéskor. Mert ilyen mohó vagyok, hogy azt szeretem viszontlátni, amit elképzeltem.

Mindazonáltal a jó hír, hogy ha rendszeres látogatója leszek a blogodnak, ki fogom tenni a linket, ahogy a most kintlévőket is az szervezi egy csapatba, hogy rendszeresen használom őket.

Mikor belépek az oldaladra - amit a daytrader.hu-n is sok helyen megemlítesz - általában azt látom, hogy melyik részvény mozog aznap sokat. Ha arról is gyakrabban tennél említést, hogy hogyan és miért úgy játszol, többet tanulhatnék belőle, és lehet hogy odaszoknék, aztán már csak egy lépés a linkelgetés:). Tudom, hogy genyó vagyok, de inkább mondjuk úgy, hogy mániákus, az sokkal szerethetőbb.

Árpi írta...

O.K.

Szélanyó írta...

Álmatlanul hánykolódtam éjjel, mert nem akartam arrongánsan fellépni, meg Vágó Istvánra gondoltam, meg szar volt a párna.

Néztem a stratégiád, de csak annyit találtam, hogy gap upnál ha új csúcsra megy, venni kell. Aztán, ha baj van, eladni. Ez még így nekem kevés, és túl közismert, jót tenne, ha berajzolnál konkrét ügyleteket magyarázattal. Szoktál rajzolgatni, és lassan évek óta csinálod, biztos vannak tanulságok, hibák, ügyességek, amiket meg akarsz osztani, ha már nyilvános naplót vezetsz. Sokan persze titkolják, hogy mit csinálnak, pont azért, hogy ne tanulják el tőlük mások, és ne nyúlják le előre a profitot egy kis tökéletesítéssel és sok sok pénzzel:) Ha ez az oka, megértem. Ahogy ilyen szintre jutok, hogy ez veszélyezteti a profitomat, én is leállok a blogolással és átállok csajozásra. Vagy írok a Vágónak.:)

Szélanyó írta...

Ja főleg az érdekelne, hogy mi alapján zárod a pozijaidat. A nyitás világos, úgy csúcson. De meddig engeded mondjuk visszatesztelni, hogyan követed a momentumot, mit csinálsz begyorsulásnál, pihenőnél és korrekciónál. Persze ezt már oda kéne írnom, nem ide. Oh.:)