2007-11-20

NPD, EDS, bezzeg

Ma ezekből éltem, ismét nem a stabilan nyerő és szigorúan betartott stratégiámból. NPD elég nagy spread-del nyomta, viszont jó potens volt, ezért kicsit félve, de megjátszottam. Másodszor annyira elegem volt épp mindenből, hogy már nem is féltem. Akkor nyertem nagyobbat. Persze a tanulság nem az, hogy bármekkorát nyugodtan kockáztasson az ember fia, hanem hogy félni, azt nem szabad. Az nagyon megköti a kezét. Az ember fiának. Persze a két dolog állandó összefüggésben van (a kockázat és a félelem), de ezt mindenki tudja, úgyhogy nem is húzom vele az időt. A setup magáért beszél. Kicsit tüskés, de a lényeget tudja.
.
Viszont EDS az elég nagy élmény volt bezzeg. Tetszett a setup, a forgalom gyanús volt, hogy itt készül valami. De erre soha soha nem számítottam volna. Abban a másodpercben, hogy emelkedett két centet, beszálltam, és kilőtt két perc alatt 150 centet felfele. Felvásárlását fontolgatja a Deutsche Telekom vagy Bank vagy BundesBahn is akár felőlem, de lényeg, hogy nyilván volt hír, és lecsapott rá a siserehad. Nem is láttam nagyon mi történik, ezért félúton kiszálltam. Nem bántam meg, nagyszerű élmény és nyerő volt! Többet ilyen nem lesz, nem erre kell készülnöm. De tanulságnak jó lesz az, hogy ki kell várni, amíg ilyen biztos és kis kockázatú belépőt találok. Tized ekkora profit is jó, ha biztos kézzel hozza el az ember, jó játékkal. Ugyebár.

4 megjegyzés:

Árpi írta...

Nem NDP... NPD....

Szélanyó írta...

Tényleg, köszi, javítom!

Névtelen írta...

felspekuláltad az EDS-t, majd ráöntötted a gyanútlan kezdőkre...

Szélanyó írta...

Ja mondjuk sokat segített az újságíró haverom is:) Másnap vissza is esett kb eredeti szintre, amíg néztem. Úgyhogy az akvizíció nem sürgős:)