2008-05-21

800-on az S&P

Tegnap lőttem kettőt, most hitelesen ledokumentálom. Ez egy ilyen blog, a büdöset is kiteszem, akármilyen uncsi és undi. Broáf. Nem toborzó vagy dicsekvőoldal ez, se nem kuncsaftgyűjtős. Lehetek őszinte, ez szabaddá tesz. A munka például nem tesz szabaddá, próbáltam ma is. De visszatérve erre a tegnapi két pozira, az egyenlegem nem nagyon változott tőlük, viszont megkönnyebbültem, hogy péntekig nem nyomhatok meg egy gombot se. Jelenleg ENSZ-megfigyelőként vagyok jelen a piacon, felesleges nyomkodni a gombot. Meg kell figyelnem az ENSZ-t.
.
Különböző scannereket írogatok magamnak, hogy minél sűrűbben találjam meg a számomra izgalmas többnapos chartokat. Még nem tudom, hogy akarom megjátszani a találatokat, majd keresgélés közben kapok ihleteket stratégiatervezésre. Az 1-2 órás momentumok mellett egyre inkább kezd érdekelni a swing, komolyabb célárak, megbízhatóbb elképzelések reményében. De olyan kis size-okkal, hogy a reggeli gap ne tehessen tönkre. Esetleg long mellé shortot is felvenni, hátha kisüt a nap. Vagy kinyit 800-on az S&P. De félre a mesével, készültem néhány kedves ábrával, amik megmozgattak bennem valamit keresés közben:







Az első a sima top gainers listán volt, ehhez nem kell hosszabb távú elképzelés. Reggel kitör, szépen pihen, elindul újra, követjük. Egy ilyen setupból finanszírozhatnék 10 csúnyán nem ilyet, ráadásul megtalálni se nehéz. Kicsit mondjuk korai volt a kitörés, ilyenkor még javában máshol vagyok. A setup tökéletes, de az is valószínű, hogy mielőtt kiszúrom, kiszúrok öt nem-tökéleteset is, tehát azért nem 1 a valószínűsége, hogy megjátszottam volna sajnos.
.
A másik két chartot már az új többnapos-beszűkülés-scanneremmel találtam, aranyosak, beszélnek magukért, megyek aludni.
.
Megjegyzés: sok kezdő tőzsdés matekzseni ragaszkodik hozzá, hogy long mellé shortot vehessen fel, micsoda elnyomás, hogy nem engedi ezt a brókere. Ők ugyanarra a papírra gondolnak, nem felismerve, hogy -1+1=0. Én odafenn arra gondoltam, hogy esetleg long mellé shortot felvenni egy másik papírban lenne érdemes, amelyiktől esést várok. Ezt tehát tisztáztuk. De akkor még az egészet megbolondítanám azzal, hogy nem is gondoltam komolyan. Mármint hogy azért vennék fel valamiben shortot, mert jaj már van egy longom valahol. Fúj, én ilyenre nem lennék képes. Ez olyan lenne, mint egy magzat neme szerint dönteni az abortuszról. Nem pont olyan, de majdnem. $134 az olaj. Ha más nem, a babaolaj miatt egyre inkább megéri gyereket vállalni.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Csak akkor, ha rájössz, hogy kell olyan dedet gyártani, aki termeli, és nem használja a babaolajat. :)

Szélanyó írta...

Mindig, mikor ilyesmivel próbálkozom, bejön valaki az UNICEF-től és felolvassa a jogaimat. Hát lehet így?

Névtelen írta...

Be kell zárni az ajtót!

Névtelen írta...

Be bizony, nehogy elszaladjon a gyártósor fele :)

Szélanyó írta...

Ezt a vállalkozást még ne longoljátok mindenesetre, ezt mint CEO súgom, a legnagyobb jóindulattal:) Persze lehet, hogy így akarom visszaszerezni olcsón a már betárazott babaolaj-részvényeiteket:)