2008-05-07

Keddi mutogatós

Egyedül vagyok az irodában, és nincs semmi házifeladatom, kénytelen vagyok chartokat nézegetni. Kéne nyáron egy chart-kiállítást szervezni egyébként a Hősök terére, hátha dobna valamit a nemzetgazdaság fejlődésén. Az ötlet a Geszti-féle lóverseny és a Tóta W. féle Darth Vader-szobor után már könnyen jött. Mint általában az ötletek. Jelentkezzen, akinek lett valaha ötlete nehezen.
.
Az olaj és az euró nem izgi, előbbi már a hétfői post-ban is kifejlett példány volt, utóbbi az ábrán látható ronda visszateszt után felpattant újra, és ment egy jót még. Támaszra lelt a régi tobzódásban. Ezért szeretem én támasz alá húzni a stopot, nem az anyagi helyzetemhez igazítani.
.
Viszont az EWZ, a brazilok tyű! Tovább oldalaztak töretlen szűk lelkesedéssel, ebből még de szép jöhet, sejj. Ja előbb volt már tyű, a sejj más sok lesz lassan. Havi charton is megnéztem, hogy mégis miről van szó, asszem az ábra magáért beszél.

.







ITG szépen esett még harmadnap is, 5ema rásimul, csini. CLX a lefele utat választotta a nagy hezitálás után, aztán még egy fordítás is szépen meg lehetett volna, itt is jó volt az 5ema. SWIM kistoppolt volna a tegnapelőtti jó szűk elméleti beszállóm után, de ettől függetlenül szemrevaló a konszolidáció -vagy mi-, amit azóta művel.
.
Na most már nem vagyok egyedül, abbahagyom ezt.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sokszor van szó erről az 5 emáról csuhajja.

Valahogy annyira nem nagyon meggyőző a története, persze ez gyaníthatóan a saját tapasztalatok alapján... ?

A chartkiállításra ha mondjuk van 1-2 olyan igazi szép pozinyitás és csukás, amire rá lehet fogni hogy előre jól átgondolt és sikerült mutatvány, arra többen kíváncsiak lennének, de ilyen poszter kevés lenne :)

Üdv, Lököttt

Szélanyó írta...

Nyilván mint minden mozgóátlag, csak egy bizonyos mértékű pullback-ig képes követni a momentumot/trendet, tehát korlátozott, mint minden mechanikus rendszer. Amiért ez a nagyságrend mégis jól esik: a napon belüli mozgásoknak azért van némi tipikusnak mondható mérete/időtartama, a nap szokásos ciklusai miatt.

Jól sikerült, előre megfontolt szándékkal elkövetett trédek meg csak a mesében vannak:) Illetve péntekenként a valóságban is. Még múlt héten is volt egy, ha a másik kettő el is vitte a zsét. Ezután meg még több lesz ihaj.

Névtelen írta...

Mondjuk azért van 1-2 jól sikerült ledokumentált tréd. Pl, azt hiszem nem egyedül vagyok így vele - nekem az első többször olvasgatott és mai napig egyik kedvenc idevágó témájú weboldalam a daytrader.hu - ott azért a két öreg harcsa mutatott 1-2 komolyabbat, még ha nyilván ezek a legszebbek és két kézen megszámolható.
Ha jól körülnézek a saját házam táján, még jómagam is tudok pár ügyit mutatni, a gond mindíg azzal van hogy pár rosszul sikerült elviszi az egészet.

Lököttt

Szélanyó írta...

Igen, ezek a harcsamutatások voltak nekem is az első meghatározó élményeim a tőzsdéről.