2008-05-29

OMFG

Hát nem kivágták az OMG stopomat, mielőtt teljesült volna a céláram? Hát de. Nem lepődtem meg, az meg direkt jól esett, hogy tényleg megtorpant a céláramnál (azóta is ott szenved, hogy lefotóztam), tehát valóban ott volt az első ellenállás. Mégis záráskor $42.00-n kidobva mennyivel jobban jártam volna.
.
Általában reggel az első órában életveszélyes stopot bennhagyni, olyan volatilis a kereskedés. Ezért nem jó egyéjszakás kalandokat játszani. Vagy ha mégis, akkor nyitóáron kidobni marketen, hogy a volából kimaradjak. A másik tanulság, hogy amit napközben támasznak vettem, és bestoppoltam, az napon túl már elég gyengusznak bizonyult. Persze ha a napi low alatt stoppolok, akkor elég nagy riskem lett volna. És ráadásul a támasz nem azért támasz, hogy azt ne szúrkálják át, hanem hogy azon a környéken legyen egy pihenő, egy komolyabb összecsapás a bikák és medvék között. Ebben a tüskés világban nehéz dolga van a stopposoknak.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

ha egy napot sem adsz a pozinak (stop min előző napi low) akkor miért csodálkozol hogy megmurdel, te voltál a gyilkos, nem a piac :)

Szélanyó írta...

Ha előző napi low alá teszem a stopot, akkor minek a setup?:) Egyébként nem csodálkoztam. Ha előző napi low alá akarok stoppolni, akkor napi gyertyákon kell játszanom.

Névtelen írta...

napon túlra jól néz ki a papír, de 15 perces setuppal ez nem swing :)