2006-11-02

Jelentés a rövidnadrágból



Olyan rég volt medvepiac, hogy kiváncsiságból megnéztem, vannak-e még gyenge papírok egyáltalán. Ezeket találtam első nekifutásra, amik izgatók lehetnek shortos szemmel. 1-2 hete jelentettek, és nem lettek jobban tőle.
...
Mindkettő tévedés volt, azóta csináltak egy-egy nagy fehér gyertyát, forgalommal, ami mondjuk, akárhol lett volna a stop, nem valami bíztató. A hiba talán az, hogy nagyon hasonlóan közelítettem, mint a long pozikhoz szoktam. De ezt inkább nov. 8-nál folytatom...

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Mindkettő jónek tűnik napos alapján. Grat. A letörésk viszont nagyon gyorsak szoktak lenni.
Tényleg, arrafelé lehet valahogy napon túl shortolni részvényt ?

Szélanyó írta...

Lehet napon túl is shortolni, ugyanúgy, mint longolni, kivéve, hogy olcsókat nehéz (rossz tőkeáttét) és illikvideket nem engednek. Ők döntik el, mi illikvid, próbálkozni kell. Meg van lista is, de nem tudom mennyire up-to-date, úgyhogy próbálkozni szoktam kamu megbízással.