2006-11-30

SONE

Ma ilyet vettem, pár napja találtam rá, tetszett nagyon a háromszögsége. Ami azonban ennél fontosabb számomra, hogy egy hónapja megerősödött a forgalom, és az igazán nagy értékek emelkedő napokon voltak. Eközben beszűkült, a forgalom is csökkent, és most már ideje, hogy teremjen valamit a lelkes vásárlók egyhavi munkája. Elég meggyőző ahhoz, hogy beszálljak, de még nem túl drága, az igazi kitörés még nem történt meg. Így alacsony kockázattal, ám mégis emelkedésben tudtam venni. Érdekes jelenség az acc-dist indy zuhanása egy hónapja. Durva gap up (ezzel az acc-dist nem számol, csak a napi range-hez képest a záróárral és forgalommal), majd forgalmas realizálás, résbetöltés, korrekció, ami aztán komoly forgalommal erősödő konszolidációvá konszolidálódott. A vevők nem engedték letörni a hosszabb távú trendet. 514-en vettem, 494 a kezdeti stop (kb egy napi járásra a trendvonal(ak) alatt), 560-580 körülre várom, ha kitör. Legrosszabb esetben 20 centet bukom, jó esetben 45-65-öt nyerek, legjobb eset meg a csillagos ég. Trendvonal alatt valamivel stoppolok, ha gyorsul a trend, gyorsítok vele én is. De lehet hogy felhasználok valami emát is útközben, ha túl messzi kerülök a trendtől. Negatív divergencia esetén új csúcs után zárom, azzal rosszul nem járhatok, max elesek a további folytatástól. Cserébe relatív drágán adtam, és gyorsan. Divergenciát a MACD-n nézem, esetleg stochastic. Acc-dist-ből elegem van, OBV jobban tetszett. Nem is szakadt be gap-upra, most nézem.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez nagyon ígéretesnek tűnik, a beszálló ideális minden szempontból.

Névtelen írta...

Eddig jó a stop de randa a mai gyertya