2007-02-20

Juszt is SRDX

SRDX, PRM, GIB, BRKR, IMMR, ONT
.

.

Nem bírtam magammal, muszáj volt megjátszanom a SRDX-et, mondjuk daytrade-re. Mert olyat úgyse csinálok soha a záróáras beszállás miatt, úgyhogy nincs is szükségem heti 3 lehetőségre. Viszont erre az egy vézna pozira ráment a délutánom, amit nem akartam. Degeszre izgultam magam. Végül nyertem egy szerencsés és ügyes kiszállással, de akkor is marhaság volt eltérni a tervtől. Aki izgul, az már el is rontott valamit. A többi papír a szokásos swing zárás és nyitás, azokkal sok baj nincs.
.
De van. Olyat nem kellett volna vennem, ami nem szereti a hosszú momentumokat, mert azon kis az esély, hogy pont most jön egy. Sok jó papírt találtam, felírtam a riskeket és a rewardokat, amiket saccoltam, és a legjobbakat játszottam meg. 1:6 körül. Helyesebb lett volna az alapján dönteni, hogy melyik szokott sok napig egy irányba menni, mert nekem olyanon működik jól a kiszállási technikám. Legközelebb erre is jól oda.
.
Sajnos a hang az megint kicsúszik a szinkronból, egy idő után a kurzor előtte jár pár seccel. Majd igyekszem rövidebb múvikat csinálni, hogy ezt kiküszöböljem. Meg nehogy valaki bepisiljen közben, mert nem mer kikéredzkedni.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Már megint látásproblémáim vannak. Se chart, se vodka :)

Szélanyó írta...

Ja korán tettem ki, még nem meózták le:) Bocs. Kicsit később nézz vissza, lesz vodka meg minden:)

Szélanyó írta...

ÁÁÁ ezek is levágták a végét!:) De legalább kész van. Szerintem pont azért vágják le a végét, mert a kép előbb végetér. Ezennel megfejtettem a rejtélyt. Hagynom kell, hogy utolérje, vagy valahogy megoldani a szinkronproblémát.

Névtelen írta...

Szabványosak és szegények :))) hogy ezek honnan jönnek neked :))))

Névtelen írta...

Magányosak és legények, de kemények :)