2007-02-02

Nem olyan nagy királyság

Ez a mai. Egy nap két post, ez már döfi!
.
IOTN, NXG, OPWV, KOPN
.
.
Mégse volt IOTN earnings, csak valami misztikus Other Events, de ezeknél a kis bigyóknál még azt se könnyű kideríteni, hogy mikor jelentenek. Pedig lehet, hogy nem ártana. ONNN-nel jól jártam tegnap, SPIL is szép csöndben megtörtént pár napja, kis gap down nyitás, zárásra meg felzárt rendesen. De ebből nem szabad rendszert csinálni, mert egyszer megszívom. Induljunk ki abból, hogy bullish papírokkal játszom, és azokban nagyobb lehet a negatív meglepetés, mint a pozitív, tehát a jelentésnap többet vihet, mint hozhat. Ezt most így hasból. De akárhogy is, extra kockázat, ami fúj. Rá kell állni a gondos naptározásra. Különben marad a hőmérőzés.

10 megjegyzés:

Szélanyó írta...

Na végül a firefox megoldotta a login problémáimat. Az ie-t sikerült tönkretennem végleg. De már úgyis lassú volt, és nem voltak fülei.

Névtelen írta...

Jó a vége megint:
A viszont ha! :-)

Névtelen írta...

Én is ezt akartam írni, a viszonth :)
Milyen kedvesek vagyunk, hogy a két mű tanulsága ennyi :)

Akkor ONNN-t tartod, amíg beéri a mozgóátlag? Becsüllek, nekem nehezemre esne...

Névtelen írta...

Ja és most nekem is lassan jött be az oldal, de azért nem olyan vészes.

Névtelen írta...

Nem ide tartozik, de elkezdtem bogarászni a Daytrader.hu-t.
Na az ilyenekért bírlak Benneteket:
"Én meg végre elmehetek a postára, meg zöldkártyát hosszabbítani, meg felhívhatom a régi ismerőseimet, éljen Luther King!"

Szélanyó írta...

Senna/ONNN: van végre egy módszerem, amihez kb 30 napja tartom magam, és elég jól működik is, eszem ágában sincs változtatni rajta. Persze ezt-azt kipróbálok elméletben, pl milyen lenne már a korrekcióban, még kitörés előtt vásárolni, de néhány virtuális teszt után, ha nem meggyőző az eredmény, ejtem is. Örülök a profitnak az ONNN-en, de nincs okom realizálni, amíg jelet nem ad. A (fél)mechanikus rendszerrel kiiktattam a stresszt, és ez jó. Persze sokat számít, hogy felfele megy a tőkegrafikon. Ha gondban a tőke, majd lesz megint stressz is:) ONNNantól izgalmas. Addig viszont gazdaságos.

Névtelen írta...

Na jó tboly, hogy Anyót bírod, de engem is, engem is!! :)) sajnos kicsit zordabb vagyok a fórumon, pedig lehet ám velem is röhögni, mint azt tapasztalhattad :))

Névtelen írta...

Senna !

"Benneteket" Anyó, Senna, Macs értve ezalatt :)
Na jó keresek valami Sennásat, de még csak 1 topic másfél oldalát küzdöttem le. Ha mégse találnék, majd beírok valamit Vendégként aztán én leszek a Senna :)

Névtelen írta...

Látod így :)

Névtelen írta...

Igen, ennek a kis fórumnak a profilkezelése vagy mi nem az igazi, simán elbeszélgethet itt az ember magával, és előadhatja, hogy mekkora nagy arc :) mindenesetre én én vagyok. Bár igazolni nem tudom :)