2007-03-29

Dow Indy


.

Ez most egy ilyen fáradt hangú, amit tovább fokoz, hogy a tickchartok helyett 1 perces gyertyákon kell nézni a mai nap nagy királyságait. Ki se számoltam mennyi az igazság és hazugság, de hazudósan is nyerőben zártam a napot simán. Vasárnap lesz két éves Szélanyó, 2005. ápr. 1-én kezdtem stílusosan. Ezt most azzal szeretném megünnepelni, hogy kipróbálom ezt a tesztsorozatot élesben. Hátha képes leszek ettől még jobban figyelni, és főleg még okosabban elemezni a helyzeteket. Mármint élőben is, nem csak utólag. Ha nagyon béna vagyok, leállok, mielőtt komoly veszteségek érnének. Pár napot azért muszáj, különben elfelejtem, miért csinálom az egészet. A tesztek jól mennek a hazugságok ellenére. A kamu pozik persze tökéletesek, arról szólnak. Napi 5% az havi 100. Túl gyors, nem tudnám mire költeni.:)
.
Gyártottam Amibrokihoz egy AFL-t, ami kiszámolja nekem az aktuális Dow indexet, mert az IB csak 15 sec-enként küld egy adatot, ha jó kedve van, néha meg egy percig is vár vele. De a 30 bigcap részvényből számított tickchart realtime és elég likvid kell hogy legyen, jó kis indikátor lesz kitörések validálásához, meg pl. új csúcsok-mélyek esetére. Még nem láttam élesben működni, mert éjfélre lettem kész vele, és olyankor már nem sok kötés van a piacon. Lehet hogy nem is működik, és erre itt elkiabáltam a dolgot.

Nincsenek megjegyzések: