2007-03-12

Ebédelni meg ilyesmi

Jelenleg ott tartok a fejlesztésben és ötletelésben, hogy a fontosnak tartott bejelentések környékén fokozottan figyelek, jó eséllyel ilyenkor lesz valami megrázó, amit kis timeframe-en el lehet kapni. Ilyen a szerdánkénti olajtartalék-bejelentés, a kamatemelések vagy a munkanélküliség. Ez napi 1-2 alkalmat jelent. Ma például angol termelői árindex vagy mi a pék (PPI) bejelentés volt, és egy jó kis GBP trend indult belőle, látványos kitöréssel, ám zavarbaejtő első korrekcióval. El is kaptam a szimulátoron, és ha nem is olyan heves momentummal, mint ami egy kamatbejelentést szokott jellemezni, de végigvittem a trendet, és a legjobb helyen zártam. Úgy gondoltam, még simán kitörhet felfele, de azóta lefele trendel, úgyhogy jól jártam.
.
A múltkori GBP ügyletem, ahol az Asóka-chartot próbáltam ki, nem tudom milyen hír hatására történt, nem is izgat, viszont ha ennyire tökéletes, kihagyhatatlan setupot találok (akár részvényen is, heti max 3x), azt újra megjátszom. Fontos újítás viszont, hogy nem erőltetem a kereskedést, inkább néhány nagyobb lövésre megyek, mint sok kicsire, nem akarok felaprózódni. A kis lövéseknek valójában nagyon rossz a risk/rewardjuk, még ha maga a risk alacsonyabban is tartható picivel. Ezt a szemléletemet jócskán erősítette, hogy alig volt időm az utóbbi napokban lövöldözni.
.
Na megyek, mert beindult a vírusszkennelő, és így kénytelen vagyok ebédelni meg ilyesmi.

Nincsenek megjegyzések: