2007-03-30

TKO

Belefagyott a processzorom, mikor rácsaptam a gépre, mert idegesítően lassú volt. Az index folyamatos számítása 30%-ban leterheli a procit, legalábbis az új Amibrokerrel.
.
A nyitás után egy órával csináltam egy screenshotot, ennyi maradt a mai tickchartból, a fagyás után eltűntek az adatok. Ezen is látszik azért a lényeg: a nagy trendeket mindig elhozom, de cserébe a pihenőkben túl sokat ugrálok fel-le. Ezt muszáj kiküszöbölnöm valahogy, mert bár a mai napomat megmentette egy jó nagy esés (amiről már csak perces chart van, és nincsenek meg a trade signalok se), de nem fogok mindig ilyen jól járni, valamint élesben már nem hazudhatok, ott az van, amit megnyomtam. Úgyhogy a mai 600 usd nyerő se ér semmit, mert egy csomó cikcakkot kihazudtam belőle, okosan bólogatva, hogy baromság volt, tehát legközelebb már úgysem követném el. Dehát mióta mondogatom már ezt. Ütött az igazság órája.

.
Rekonstruáltam az 1percesen a mai napot, ez már a hazug verzió. Az utolsó előtti longot az is segítette, hogy nem láttam semmit a fagyhalál miatt, az utolsóban meg azért ülök vidáman, mert már csak az 1percesen követem, és így nyugisabb. A tickchartnak viszont megvan az az előnye, hogy nem kell pixelekre vadászni, mikor épp döntéshelyzetben van a piac, és várom a kitörést. Cserébe túl izgalmas, és sok hülye döntést hoz az ember, ha folyton azt bámulja.




.
Na még a végén sikerült elhozni két jó szakaszt, itt már hazudnom se kellett. Összesítve 720 usd-s nap lett a végére, jó volatilis. Hazugságok nélkül is keményen pozitívban zártam, de annyit idegeskedtem, mint vasorrú bába a délisarkon. Újra meg kell tanulnom levegőt venni. És mégis kell winamp, hogy a szomszédok ne hallják a káromkodást. Aztán meg kell tanulnom higgadtan dolgozni, az javítana a teljesítményemen is. És félidőben nem szétütni a gépet. Na mindjárt csinálok egy kis vidcsit a nap végéről, mikortól már megint volt tickchartom. Kész. Ismét csámcsogós-cuppogós lett, aki erre allergiás, tekerje le a treblét a hangfalon!
.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

"Vasorrú bába a Déli sarkon " :)
Páros szabály lecserélve baszkurálósra :)
Nagyon beindultál.
1 percesen követtem (Ym jun07), tényleg kiválóan trédelhető instr.
Nálam 2 jó belépő volt
1. 17:14 12450 short/ zár 18:32 12380 innen szívatás 20:10-ig, daráló, aztán itt
2. Long 20:09 12405/zár 20:58-21:09-nél 12420-430 innen megint szüttyögi

Ez a dili, minél kevesebbet trédelni a kis-nagy sávokban és minden normális trendet időben elkapni és időben kilépni.
A mai nap is, a tegnapihoz hasonlóan jó lehetőség volt a nagyobb mozgások miatt.

Szélanyó írta...

Az a kettő is megvolt bibí:) A minél kevesebb tréd még nem nagyon megy, pedig a darálóból jó kimaradni valóban. De onnan jönnek a jó trendek is. Mindenesetre csökkentenem kell az adagot, már csak a koncentráció miatt is.

Olyan ez, mint a Counter Strike. Jó poén a Magnum mesterlövészpuska meg a M249-es bivalyszeletelő géppuska is, de azért az igazság valahol a kettő között, az okos M4-es tengerészgyalogos gépkarabélyban keresendő. Pontos is, gyors is, van is benne elég skuló. Az arany középút.